2012. február 19., vasárnap

20. fejezet

Liam:
-Szia.-álltam fel a kanapéról és a félénken álló lányhoz mentem, akinek oldalán egy laptop táska, míg kezében egy fényképezőgép és egy jegyzetfüzet díszelgett. -Mi ez a nagy felszereltség? -nevettem el magamat, mire Ő is félénken nevetni kezdett.
-Csak, hogy tudjak közben értesíteni a rajongókat, hogy mit csinálunk. -válaszolt és közben a kameráját birizgálta.
-Na nem kell félni, gyere.-mondta Louis röhögve és a szófa felé invitálta, aki ezek után engedelmesen leült Zoé mellé.
-Szia Christina. -mosolygott Zé, mire a lány is elmosolyodott.
-Kérsz valami inni Christina?-kiabálta a konyhából Harry, míg a lány szegény csak kapkodta a fejét, hogy honnan jöhet a hang.
-Víz jólesne. -válaszolt, miközben a fejét ide-oda forgatta, hogy hallható legyen amit mondott.
Harry szó nélkül egy víz kíséretével belépett a nappaliba és kedvesen átnyújtotta az üveg poharat, majd az innivalót kapó lány hálásan bólintott. Kínos csend támadt míg ivott. Kérdően néztünk a másikra, mire Louis felpattant:
-Na és mit akarsz ma csinálni?
Christina kicsit félrenyelt a hirtelen kérdés miatt, meg azért is mert gyorsan akart válaszolni, majd nehézkesen, de végre megszólalt:
-Nekem teljesen mindegy, csináljátok azt amit általánosan szoktatok.
Erre nagy nevetés támadt és Christina csak értetlenül mosolygott.
-Szerintem azt hanyagoljuk.-jelentette ki Louis.
-Oké, akkor kérdéseket tehetek fel?-kérdezte halkan és a füzetének a borítóját kapargatta.
-Persze! -válaszoltunk egyszerre, mire kicsit felbátorodott és gyorsan előkapta a táskájából a tollát. Nagyot kattintott a toll végén, majd gyorsan kinyitotta a kemény fedelű könyvecskét és gondolkozásba kezdett.
-Kezdjünk valami alapvetővel; melyik a kedvenc számotok a Cd-tekről?
-Mindegyiket nagyon szeretjük, de az én kedvencem a.... Save You Tonight. -válaszoltam, mire serényen írni kezdett és várta a további számok címét a többiektől.
-Nekem a Gotta Be You.-záródott be a bejárati ajtó és Zayn lépett közénk. -Szia, biztosan te vagy Christina, bocsi a késésért. -fordult a kanapén ülő lány felé, aki vigyorogva legyintett, hogy el van nézve a pontatlansága.
-Egyértelmű, hogy a What Makes You Beutiful. -szólt közbe Harry, ki ezek után a dohányzóasztalra ült le és karján a pulcsit könyökéig felhúzta.
-One Thing.-mondta Zoé miközben a füzetet nézte, amin Christina sebesen irkálta a dalcímeket.
-És Neked Louis? -pillantott fel az írás mögül a jegyzetelő lány és Lou arcát fürkészte aki nagyon elgondolkozott.
-Háááát... nekem szerintem az.... I want ... I want I want. -kiabált és elkezdte énekelni a refrént, majd gyorsan felpattantunk és felsorakoztunk elé, és az elejéről kezdtük, míg Zoé a nappaliba lévő szintetizátorhoz ült le és zongorázni kezdett, mire Christina gyorsan előkapta a fényképező gépét és a videó felvételre váltott, hogy megörökíthesse a neki szóló koncertet. Harry bólintott Zéének, aki elkezdett a mini zongorán játszani.
Harry: -  Give you this, give you that, Blow a kiss, take it back, If I look inside your brain, I would find lots of things. Clothes, shoes, diamond rings, Stuff that's driving me insane. You could be preoccupied. Different date, every night, You just got to say the word, But you're no into them at all. You just want materials. I should know because I've heard. When girls say... 
Közös: - I want, I want, I want
Louis: - but that's crazy 
Közös:  - I want, I want, I want
Louis: - and that's not me 
Közös:  - I want, I want, I want , to be loved by you
Liam:  -You've got everything you need, But you want accessories. Got to hold it in your hand. If I change the world for you.  I bet you wouldn't have a clue. Don't you know that I can't stand
When girls say... 

Közös: - I want, I want, I want
Louis: - but that's crazy 
Közös:  - I want, I want, I want
Louis: - and that's not me 
Közös:  - I want, I want, I want , to be loved by you
Zayn:  - Be loved by you. I wanna, I'll stay true, I wanna, if you knew. What you put me through. But you want, you want, you want me to love you too.
Közös: - I want, I want, I want
Louis: - but that's crazy 
Közös:  - I want, I want, I want
Louis: - and that's not me 
Közös:  - I want, I want, I want , to be loved by youuu!
                                       
A szám végén Christina boldogan tapsolt, mire mi eltúlzottan, szinte a földig meghajoltunk.
-Reméljük tetszett. -ültünk le egyszerre a kanapéra, majd Zoé is felállt a szintetizátor mögül, de helyhiány miatt Zayn és Harryre ült félig, ami nekik igazán nem tetszett és egy gonosz pillantással mértek rá, amin muszáj volt nevetnem.
-Jöhet a következő kérdés? -mosolygott már felszabadultan Christina.
-Igeeeen.-visított fel Louis, mire már mindenki nevetett.
-Akkor jöjjön egy kis múlt. A rajongókat nagyon érdekli, hogy kinek mikor volt az első csókjuk.
- Én kezdek! -ugrott fel Louis, majd a lábait maga alá tűrve válaszolt volna, ám Niall zavarta meg, aki sietve berontott a nappaliba.
-Bocsi a késésért. -lihegett nagyokat, és kezét a térdein pihentetve próbált levegőt kapni, majd felemelte fejét és a lányra nézett. -Szia.
-Szia, Christina vagyok. -mosolygott el a lány, mire az ír barátunk is, majd nehézkesen leült a dohányzóasztalra. -Mi volt a kérdés?
-Első csók. -ismételte meg magát Christina.
-Az 14 évesen volt. -válaszolt Niall, aki nem is sejtette, hogy Louis szavába szólt. Louis felhúzott orral nézett Niallra, aki értetlenkedve figyelte Lou arckifejezésének okát.
-Szóval, mint már mondani akartam...-kezdett újra mondandójába, - én ötödikes voltam az első csókomnál. -válaszolta lassan majd mintha meghatódott volna, elkezdett szipogni.
-11 évesen.-szóltam közbe a színjátékába.
-Én is! -kiáltott fel Harry, mire a köztünk lévő két ember felett pacsiztunk.
-Én 9 éves voltam ha jól emlékszem. -kontrázott ránk vigyorogva Zayn, mire mi csodálkozóan néztünk rá.
-Kicsit fiatal nem? -nevetett fel Louis, mire Zayn csak vállat rántott.
-És te Zoé? -nézett rá Christina, aki szemmel láthatóan próbálta kerülni a kérdést.
-Én? -nevetett fel zavartan.
-Na gyerünk Zoé.-unszolta Zayn, mire lehajtotta a fejét.
-Ami az illeti, én majdnem 17 voltam. -vakarta meg a nyakát Zoé és kínosan mosolygott.
-Na tessék, itt a két véglet. -csaptam össze a kezeimet, amire a válasz egy hatalmas vállba ütés volt Zoétól. Fájdalmasan vakartam a karomat és gonosz pillantásokat irányítottam Zéé felé, aki elégedetten mosolygott.
-Oké. -bólogatott Christina és az imént elmondottakat írta lefelé füzetére. -És akkor jöjjön a következő téma: Louis és Zoé. -mosolygott el sunyin és a jobb oldalán ülő fiúra nézett, majd a lányra aki a kanapé túlsó végén ült két másik fiún. Kicsit meglepődötten nézte, hogy az általa hitt szerelmes pár nincsenek összenőve. Louis és Zoé nem észrevehetően néztek egymásra és óvatosan meghúzták a szájuk szélét, jelezve a másiknak, hogy elfelejtették a "kapcsolatukat" játszani. Gyorsan felálltam a kanapéról, és Niall mellé ültem az asztalhoz, így Zoé lemászhatott Harryről és Zaynről és kényelmesen letelepedhetett a felszabadult helyre.
-Mit akarsz tudni? -kérdezte Louis eléggé komolyan. Mielőtt feltehette volna Christina a kérdését, a csengő közbeszólt, és szinte mindannyian az ajtóhoz siettünk.
-Kiraa! -kiáltottuk egyszerre az ajtó mögött lévő menedzserünkre, aki furán nézte a tömeget, majd átvergődött rajtunk keresztül.
-Szia Christina, Kira vagyok, a menedzserük. Velem beszéltél reggel. -nyújtott kezet a lánynak, aki felállt és megrázta a karját illedelmesen. -Hoztam reggelit. -emelte fel a kajás zacskókat, amit a konyha púltra helyezett le és intett a lánynak majd nekünk is, és már el is hagyta a lakást. Mindannyian rávetettük magunkat a frissen hozott ételekre, és Christinát is leültettük egy székre, így csak Zoé és Louis maradt a kanapén.

Louis:
-Gyere ide.-suttogtam Zoénak, aki engedelmesen hozzám bújt, hogy a rajongói oldal szerkesztőjével elhitethessük, hogy együtt vagyunk. Hátra dőltem a kanapén, míg Ő a fejét a vállam és a mellkasom között lévő helyre helyezte.
-Ti nem kértek? -kiáltották felénk a konyhából, mire egyszerre válaszoltunk: -Nem köszi!
-Meg kellett volna beszélnünk ezt az egészet. -suttogta Zoé, miközben állán támaszkodott és úgy nézett rám. Bólintottam majd legyintettem egyet.
-Improvizálunk. -kacsintottam.
-Mi ez a nagy susmus fiatalok? -hallatszott még egy kérdés a konyhából, ami valószínűleg a teli szájjal lévő Niall volt az.
-Szóval azt akartam kérdezni, hogy mióta vagytok együtt? -mondta hangosabban Christina, felbuzdulva a srácok kiabálására. Összenéztünk és kérdően néztünk a másikra. Gyorsan a jobb kezemmel felmutattam két ujjamat, mire bólintott és egyszerre válaszoltunk: -2 hete!
A konyhából csak a srácok nevetését hallottuk, meg Christina értetlenkedős kérdéseit, amiket a fiúk jókedvéról tudakolt. Eközben mi győzedelmesen és halkan pacsiztunk a jó összhang miatt.
- Ó de aranyosak. -csapta össze két kezét Zayn és a feje alá helyezte két tenyerét, jelezve, hogy nagyon nyálasan nézünk ki. Zoé felemelte vigyorogva egyik karját, és finoman, - hogy senki ne vegye észre, csak akinek szánja- felmutatta középső ujját, mire Zayn felháborodottan levetődött az én oldalamra és karját a mellkasa alatt összefonta, lábát pedig a dohányzóasztalra pakolta fel.
-Csinálhatok egy képet? -ugrott elénk Christina, aki szinte a semmiből jött, majd Őt követte a többiek is és mind vigyorogva néztek minket és szívecskéket mutattak Christina mögött, kivéve Harryt, aki csak zsebre tett kézzel álldogált mellettük.
-Csinálj. -kacsintottam rá, aki ezek után a fényképezőgépéért nyúlt és le is kattintott minket. Boldogan nézte vissza a képet, amin Zoéval vagyunk és aki még mindig félig rajtam fekszik. A srácok körénk telepedtek le, meg a földre és vártuk, hogy Christina tovább kérdezze amit meg akar kérdezni. Addig én Zoé ujjaival játszottam, mint amit a filmekbe szoktak csinálni a szerelmesek, és nemhogy a fiúk de még Zoé is alig bírta ki röhögés nélkül.
-Akkor kérnék több infót rólatok. -fordult felém és Zoé felé.
-Mit akarsz tudni? -motyogta Zoé, aki felfordította a fejét a mellkasomon, és úgy nézett rá Christinára.
-Hogy jöttetek össze? -vágott közbe a szavaiba Zayn, aki most valószínűleg bosszúhadjáratot indított az előbbiért. Mérgesen pillantottunk rá, de Ő csak vigyorogva várta kérdésére a választ. Gyorsan összepillantottunk Zoéval és vártuk a másik ötletét.
-Az úgy volt, hogy nagyon kedveltük egymást, mit ezt tudhatta mindenki, és egyszer csak úgy véletlenül elkezdtünk beszélni, hogy mit gondolunk a másikról és akkor elhívott randira, amit én nem utasíthattam vissza és ott beszélgettünk még többet és akkor hááát így volt ez az izé.-hadarta Zoé és közbe-közbe végig az én arcomat fürkészte, hogy jót mond-e. Elég gyenge volt, de most jobbat még én se tudtam volna válaszolni.
-Aha.-húzta el a száját, mert gondolom jobbra vagy izgalmasabbra számított. Gyorsan -mielőtt leírhatta volna- helyesbíteni kezdtem.
-Igazából még a randi előtt az történt, hogy hazafelé sétáltunk Harry szülinapja után. Az utcákon csend és sötét volt, néhány lámpa égett csak, néhány pedig romantikusan villódzott. Kettesben ahogy mentünk hazafelé, véletlenül összeért a kezünk, éreztem hideg és puha érintését. Egymásra pillantottunk, és kérdően figyeltük a másik reakcióját. Ott álltunk egymással szembe, miközben ujjaink egymásköré fonódtak. Aztán...
-... Dobok egy sárgát! -zökkentett ki Harry engem, és Christinát is aki figyelmesen és belemélyedve hallgatta kitalált történetem, míg ezt a pillanatot elrontotta barátom ezzel a kijelentésével. Megköszörültem a torkomat és visszanéztem Zoéra, aki kikerekedett szemekkel nézett rám, mire én aprót rántottam a vállamon, hogy jelezzem neki, hogy bocsi "muszáj volt valami romantikusat mondani neki és a rajongóknak, különben nem fognak beszélni rólunk".
-Ez annyira romantikus. -dobta fel két karját Christina és kb. 5 oktávval magasabban mondta ezt. A srácok már megint csak a hasukat fogták és röhögtek, majd Zoé mögüle előkapta a párnát és erőteljesen hozzájuk vágta. Elhallgattak, de szájuk szélén még ott volt a mosoly.
-És most megmutatjuk Christina Neked, a kedvenc épületünket, ahol pihenni szoktunk. -csapott lábára Liam és felállt, de Christina nem foglalkozott vele, hanem minket nézett, szinte a nyálát csorgatva, erre fogtam és megpusziltam Zoé arcát, mire természetesen Niall 'úúú'-zni kezdett, de Christina csak tapsolt egyet a két tenyerével és szél sebesen írni kezdett tovább.

Niall:-Jössz már? -kopogtattam be a fürdőszobába, hogy sürgessem Harryt, mivel indulunk megmutatni kedvenc helyünket Christinának.
-Igen.-dünnyögte, majd kinyitotta az ajtót, zsebre tette a kezét és megrázta a haját komoran.
-Neked meg mi a bajod? -tettem vállára a karomat, miközben a nappali felé mentünk. Megrázta a fejét és a bejárati ajtóhoz vette az irányát.
-Mehetünk? -húzta fel cipzárját Liam és a többiekre nézett. Bólogattunk és elhagytuk a lakást, majd Louis kocsijába ültünk.
-Előbb lenne egy kérésünk. -fordult Christina felé Zayn és felemelt egy fekete sálat.
-Kössem a szememre? -kérdezte, mintha teljesen természetes lenne.
-Igen. -válaszolt, mire Christina bólintott engedelmesen és hagyta, hogy szeme elé tegye Zayn a textil anyagot. Tizenöt perces utazásunk közben végig a helyről áradoztunk és elmeséltük, hogy milyen sokat segített ez nekünk, hogy mindenkit megnyugtatja és felvidítja a kilátás és maga az épület is. Elmeséltünk neki azt is, hogy még az X-Factor alatt leltünk rá teljesen véletlenül, és hogy ott beszéljük meg a gondokat vagy ötleteinket is. Kivéve persze télen, mert hideg van, mivel kedvenc helyünk az építménynek a teteje, ahol egy kert pompázik.
Awesome-beautiful-beauty-colorful-cool-favim.com-250164_large

-Megérkeztünk. -mondta Liam és a liftbe invitálta a látás nélküli lányt. A régi liftbe, amin még vas rács van és amely még mindig olyan szép és érdekes mint az volt másfél évvel ezelőtt is. A felvonó öregesen recseg, ahogy súlyunkat viszi felfelé, hogy ne kelljen nekünk felsétálni a lépcsőn.
-Nyisd ki a szemed. -mondta Harry és levette a kötést Christina elől, aki tátott szájjal nézte a kertet, ami kb. lehetett vagy 8x8m-es. Pár csupasz fa álldogált, amik nyáron vagy tavasszal csodaszépen lomboznak. Pár virágágy üldögélt középen, amik nyáron vagy tavasszal pompáznak a színektől. A fűszálak még mindig ott voltak, viszont már inkább sárgás kinézetük volt, mint zöld, amik szintén nyáron vagy tavasszal dúsan és könnyedén hajlonganak egy könnyű szellőtől.
-Nagyon szép. -mondta csodálattal a hangján és óvatosan a két pad felé vette az irányát, melyekben a neveink voltak belekarcolva. Ujjait végig húzta a hasábokon majd vissza fordult. -Készíthetek egy képet erről?
-Nyugodtan. -válaszoltuk egyszerre, majd elröhögtem magamat Zoén és Louison, akik még mindig játszva a szerelmes párt, egymás kezét fogták és úgy mentek közelebb Christinához. Mi is követtük Őket, bár Zaynnel szinte rosszul voltunk már a visszaszorított nevetéstől, majd leültünk a fa'fotelunkra' miután a képek elkészültek.
-Most már értem miért szerettek itt lenni. -mondta nyugodtsággal a hangján, majd a komolyságot elüldözve feldobtunk egy viccet és vagy 20 percig hülyéskedtünk minden féléről, sőt még fogócskáztunk is!
-Ideje menni. -jelentette ki Liam, majd felállt és az szürke ajtó felé vette az irányt, ami a folyosóra vezetett. Követtük Őket, csak Zoé maradt még ott, és nézte a tájat.
-Mennyetek, mindjárt megyek. -fordult felénk, majd újra a kilátást nézte, miközben a mellkasa alatt összefonta a karját.

Harry:
-Megvárom Zoét. -szóltam nekik az ajtóból, mikor a többiek már a liftbe szálltak be. Miután meggyőződtem arról, hogy mind beszálltak, kifordultam és Zoé felé indultam. Gondolatokkal teli volt az arca, ahogy nézte London látképét. Mellé álltam. Csak pár másodperc után vett észre és csak ezután fordult felém mosolyogva. Ekkor láttam meg, hogy egy könny csordult ki a szeméből. Karjai még mindig összefonva volt, és ahogy a szél fújt, úgy fújta arcába kiengedett haját. Már nem mosolygott, ám a szemei igen.
-Mi a baj? -kérdeztem komolyan. Aprót nevetett magában és újra kifelé fordult.
-Tudod, amikor itt vagyok, mindig azon gondolkozom, hogy vajon büszke lennék magamra ha másfél évvel ezelőtt látnám mai énemet...
Komolyan hallgattam, zsebre tett kezekkel. Haragudtam rá, és erősnek kellett lennem elkezdett viselkedésemhez. Bár megakartam vigasztalni, de azt akarom, hogy tudja nem jól esik amiket csinál, bár tudom, hogy nem magától de akkor is, nekem ez sok, ez az egész...
-Olyan fura vagy mostanában velem.-mondta de még mindig a tájat nézte. Én is kifordultam de nem szóltam semmit. Kíváncsi voltam mire akar kilyukadni. -Azért vagy ilyen, mert féltékeny vagy azért amit kell, ismétlem kell csinálnom Louissal?
Lehajtottam a fejemet és a cipőmet bámultam, láttam, hogy oldalra néz, és próbálja keresni arcomat. Felnéztem és a szemeibe tekintettem.
-Nem. -válaszoltam komolyan.
-Oké. -bólogatott nagyokat, majd elindult az ajtó felé ami utána be is zárult az magától. Gyorsan kifelé futottam és beslisszantam az éppen záruló vasrácsos liftajtó között. Ijedten lépett hátra.
-Nem vagyok féltékeny. -mondtam újra.
-Elhiszem. -bólintott megint nagyokat, hogy értésemre adja.
-Tudod mi tetszik nagyon?
Nem válaszolt, csak értetlenül nézett rám, nem tudta hova tenni kérdésemet. Épp kezdtem volna megmagyarázni és belekezdeni mondandómba, amikor hirtelen a lift megakadt, a villanyok kisebb fényre kapcsoltak és egy nagy kattanás hallatszott... Mi a fene?!

14 megjegyzés:

  1. Remélhetőleg első komi.! ^^
    Na végreeeeee... hogy hoztaaad. ^^ Wáháááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá, imádom, imádom, imádom, imádom, imádoooooooooom *-*
    Annyira wááááh, és áháá hogy húúú.. képtelen vagyok összefüggően beszélni. xDDD Olyan nagyon jóóóóó!!
    Muszáj szétcincálnod az idegszálaimat?? Oo.oO
    Igyekezzél mert meghalok, ha nem lesz 21 fejezet. :DDDD
    Annyira, kíváncsi vagyok mi fog velük történni. :DDD
    Ui.: Nem szimpi Christina.. xD :3 És köszönöm a magyarázatot a Hazzaval kapcsolatban (Ezért kint vagy a Hazza képnél az oldimon.), és ha nem bánod írnék neked egy magyarázkodó e-mailt. :))
    Puszi,
    Liraa *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Első komment a tied. ;]
      Nagyon szépen köszönöm. :]
      Sajnálom, nem direkt akarlak kikészíteni idegileg, csak egy kis izgalom fokozót akarok beletenni. :]
      Már amúgy az egynegyede készen van, de holnap lesz az új rész. :]
      UI.: Nincs mit, szívesen válaszoltam.
      És egyáltalán nem bánom, ha írsz nekem, Sőt! :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
    2. http://ow.ly/i/t42K ezt szerintem csekkold.! : D
      Ohh, nincsen mit. :D
      De légyszíves írd le az e-mailed vagy twitteren itt elérsz: @Menman3
      Puszi,
      Liraa *-*

      Törlés
    3. tek430@citromail.hu :]
      Twitter: lent van amúgy, itt a blogon.

      Törlés
  2. uuh, nagyon jó lett! jó hosszú, és azokat szeretem:D meg amúgyis szeretem azt, ahogy írsz:)
    nagyon tetszik ez az internetes-oldal-szerkesztő-csajszi-egy-egész-napot-tölt-az-1D-vel cucc:D:D:D:D és reményeim szerint Zayn megtalálja a csajsziban azt, amit keres :33
    várom a következőt:)
    puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Csengi* :]
      Nagyon de nagyon örülök, hogy tetszik Neked az, hogy hosszú fejezeteimet szívesen olvasod és annak meg kifejezetten, hogy az írásomat is kedveled. Sokat jelent, el se tudod hinni, hogy mennyire!
      Elárulok valamit Zaynnel kapcsolatosan, reményeid nagy valószínűséggel meghallgató fülekre lel... ;]
      Még egyszer köszönöm. :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  3. Sziiia Tyra!!!! Bocsánat, hogy az előzőhöz nem írtam, de két napig nem volt netem.. :S:((
    Imádtam.. És ha jól sejtem a következőben Harry és Zoé lesz. (Nagyon remélem. ;D).
    Tehát.. holnap folytatás és már alig várom.
    Puszi: Alexa L. Wozde.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Alexa L. Wozde! :]
      Semmi baj, bár bevallom hiányoltam megjegyzéseidet az adott fejezetekhez.
      Köszönöm, örülök, hogy tetszik. :]
      Sejtésed TALÁN ;] helyes, de nem mondok semmit. :D
      Igen, holnap lesz új rész, bár már majdnem készen van, de fél 'munkákat' nem akarok "átadni" az olvasóknak. :]
      Még egyszer köszönöm, hogy mindig írsz. Sokat jelent. :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  4. mi lesz még itt.:D egyre jobban tetszik, főlegezek a hirtelen romantikus részek. nagyon szeretem a leíró részeidet. :)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ;]
      Nagyon örülök, hogy tetszik. :]
      És köszönöm :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  5. Wáááááá! Hihetetlenül örülök!:DDD
    Nagyon jó rész lett!;)))
    Tetszik ez a Louis-Zoé "járás":DDD És hogy Harry féltékeny.édess:)))
    Harry és Louis nálam a favorit úgyhogy mindkettő jó.;) De még Liam is kitűnik a többi közül.;)
    De jó, megállt a lift.:$$$:DDDD
    Na megyek aludni, mert nem bírok majd felkelni:||| Remélem holnap hamar hozod a fejezetet!:)))
    xxx <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :]
      Örülök, hogy tetszik ez a rész is. ;]
      Én mindegyikőjüket nagyon szeretem amúgy. :D
      Hozom ma. Jó éjt utólag. :D
      Puszi, Tyra

      Törlés
    2. Ezek után sokkal jobban tudtam aludni.;)
      Amúgy köszi :)
      Persze, én is imádom mindegyikőjüket ;D
      Amúgy ezt a Hazzás dolgot én se értem:|:D
      Mikor lesz ma rész kb?:)
      Pont most olvastam Liam és Harry tweetjjét. Liam elvesztette az egyik cipőjét! Nem hiszem el.wwwwwwww :D
      xxx :)

      Törlés
    3. :] Igazán nincs mit. :]
      Hazza: az Harry beceneve, a 'valóságban' is. :D
      Ez annyira tipikus rájuk, amúgy... :D
      Puszi, Tyra

      Törlés