2012. február 18., szombat

18. fejezet

Zayn:
Mindig is bírtam a Valentin napokat. Ilyenkor mindenki felbátorodik és közli érzéseit a titkon szeretett személlyel. Az iskolában elég népszerű voltam a lányok terénél, valahogy vonzottam Őket az akaratom ellenére, amit persze nem bántam és így Február 14-én mindig ajándékokkal tele tértem haza. Most, hogy már ismertek vagyunk, ezen a napon még több meglepetésekkel halmoznak el minket rajongóink, melyek igazán jól esnek. De van egy kis bökkenő; eddig én is azon izgultam, hogy vajon mit fog szólni megajándékozottam a vallomásomra, de idén ez nálam most kimarad. Ugyanis nincs senkim. Nincs olyan akivel tölthetném ezt a napot. Ez így elég cinkes... Lehet, hogy ideje már találnom valakit, persze olyat, akinek nem azért tetszem mert egy vagyok a One Directionosok közül. Olyan barátnő kell nekem aki nem ugrik rögtön a nyakamba és vall szerelmet, hanem akit meg kell szerezni, és én fedezhetem fel Őt. De a láthatáron ilyen személy nincs, szóval jobb ha kivárom az én időmet.
Az idén kivételesen senki se tölti szerelmével ezt a napot, mivel egyikőnknek sincs senkije, még Harrynek se! Így hát azt találtuk ki, hogy inkább Louisékhoz megyünk mind és depisen nézegetjük a rajongóink szerelmi vallomásait melyeknek nagyja nekünk, fiúknak fog szólni, míg Zoé csak mosolyog és puszit küld nekik. Elég rossz helyzetben van Ő is, és ez eddig tényleg kivételes alkalom, hogy egyedül van február 14-én, mivel úgy mint Harry, Őt sem kellett félteni a szerelmes üzenetektől, amelyeket persze nem a One Directionos rajongóktól szokott kapni, hanem férfi ismerőseiktől. Viszont most mégis velünk tölti ezt a napot, mivel egy pasi sincs a környezetében akivel lehetne ma.

-Boldog Valentin napot Zayn! -üvöltött egyet kb. 10 oktávval magasabban Louis miután beértem a lakásukba.
-Neked is tesó. -mosolyogtam bágyadtan, mert valahogy nem Lou karjaiba képzeltem el a mai napomat.
-A többiek? -néztem körül az üres szobában.
-Harry zuhanyzik, Niall most hívott, hogy késik, Zoé mindjárt jön és Liam meg a szobámba.
-Ugyan miért van a szobádban?-húztam fel a szemöldökömet.
-Olvas.-jelentette ki unottan, pedig azt hittem valami őrült dolgot fog kitalálni.
-Cső Zayn.-intett felém Harry, aki egy törülközővel a csípőjén mászkált a folyosón. Bólintottam neki, majd lehuppantam Liam mellé az ágyra.
-Hoztam kaját.-ordította el magát, miután kicsapta az ajtót Niall. -És egy újabb Valentin napi ajándékot.
Feltápászkodtunk Liammel együtt és kivánszorogtunk a konyha felé, ahol az Ír barátunk már az ételes zacskók tartalmát osztotta hat felé.
-Mi van az ajándékba?-kérdezte Harry, miközben fekete melegítőnadrágjának zsinórját megkötötte.
-Nézd meg te.-kaptam fel a csomagot és hozzávágtam, mire Ő ijedten kapott a dobozért, ami majdnem leesett. Hát igen... eléggé lyukas markú.
-Melyik az enyém?-ült le a székre Liam és Niall előtt lévő tányérokat fürkészte.
-Még nem döntöttem el.-vigyorodott el a szőke fickó és két kicsi adag között hezitált, végül a kisebbik csirkét tolta elé, melyet Liam egy erőltetett mosollyal köszönte meg.
-Mikor jön Zoé?-nézett fel felénk az ajándékdoboz mögül Harry.
-Most.-állt meg mögötte az említett személy, kezeiben meg hatalmas tálcák.
-Ez mi?-lépett mellé Louis és próbálta levenni a fóliát, amely takarta a fekete tálak tartalmát.
-Meglepi.-húzta el a kezei elől Zoé és a dohányzóasztalra helyezte őket, majd leült Liam és én közém.
-Itt a kajád.-mutatott ujjával az egyik tányérra, amelyen természetesen a Liaméhez hasonlóan egy kicsi csirkecomb volt található magányosan.
-Kitalálom ez a tied.-biccentettem fejemmel a legnagyobb adagra, mire csak újra elvigyorgott és bólintott.
-Kibontod már azt a hülye dobozt?-nézett rá unalmasan Harryre Liam, mire a fiú megrázta az ajándékot és szótlanul kicsomagolta.
-Egy telefonszám van csak benne.-húzta el a száját Hazza, miután kiemelte a sárga cetlit. Ráragasztotta Liam homlokára és szembe leült elém.
-Majd felhívjuk.-legyintettem és leszedtem a ragasztózott papírt Li fejéről.
Miután megettük a Nando's-os kaját, rögtön a kanapéra telepedtünk.

Liam:-Na Zoé, most már megmutathatod azt.-nyújtottam ki kezemet és a dohányzóasztalon lévő tálcákra irányítottam az ujjamat. Zoé rögtön felpattant Niall mellől és lehúzta a fóliát, ami alatt apró muffinok voltak.
-De édesek.-mosolygott el Louis majd előre hajolt, hogy a sütiket jobban szemügyre vehesse. 
Tumblr_lwgjkvaf7r1qe49wpo1_500_large

-Mindenkinek csináltam pluszba még külön.-térdelt le az asztal mellé Zoé.
-Liam.-majd odanyújtott egy muffint, ami az egyik kedvenc rajzfilmfigurám arca volt található.  
-Harry.-adta oda neki egy csupa csokis muffint.
-Niall.-neki a kedvenc édességével telit, majd Louisnak akién egy répa volt, végül Zaynnek akién a kedvenc színének máza volt található.

-Köszi Zéé.-öleltük meg egyszerre és beleharaptunk a nekünk szánt édességekbe. Meglepetésemre jó íze volt, pedig bevallom féltem, hogy nem lesz valami finom, de tévedtem.
-Nagyon finom.-csámcsogta fülig érő mosollyal Niall, aki már be is habzsolta az ajándékét. Zoé csak némán vigyorgott és szinte hallható volt, hogy leesett egy kő a szívéről. Biztos Ő is azt hitte, hogy sütijeinek nem lesz nagy sikere.
-Na kezdjük neki a válaszolgatásnak.-csapta össze a kezét Harry, majd előkapta a laptopot, amit pont középre rakott, hogy mindenki láthassa a kanapéról ülve. Zoé gyorsan visszahuppant, befúródva Louis és én közém.
-Azt mondja, JennaZent07 azt kérdezi, hogy mit csinálunk Valentin napon.-olvasta fel hangosan Zayn. Összenéztünk és fájdalmasan mosolyogtunk.
-Írjuk, hogy depisen és magányosan üldögélünk otthon.-morogta maga alatt Louis, akit szemmel láthatóan megviselte az, hogy így tölti a február 14-két.
-Diktálom -adtam ki a parancsot Harrynek, - Együtt töltjük a mai napot, ugyanúgy mint máskor viszont most csak és kizárólag Veletek foglalkozunk és válaszolgatunk kérdéseitekre.
-De elcsépelt.-vakarta meg a fejét Zoé, mire Niall kíváncsian nézett felfelé, mivel Ő elterülten feküdt rajtunk.
-Valamit kellene csinálni.-húzta el a száját Harry miközben hátradőlt.
-Videó napló?-kérdezte egyhangúan Louis. Még ő se tudott ma viccelődni, egyszerűen szánalmasnak éreztük magunkat, hogy itt fekszünk Valentin-napon és semmit se csinálunk.
-Hívjuk fel azt a telefonszámot.-vetette fel az ötletet Zayn.
-Hívjad.-válaszoltunk egyszerre komoran, mire Ő felháborodottan a cetliért ment és betárcsázta a számot. Unottan néztük a cselekedeteit.
-Haló? -hangosította ki a telefonját.
-Szia. -köszöntötte Zayn.
-Kivel beszélek?
-
Zayn Malik vagyok, te adtad meg a számot nekünk. És te ki vagy?-mondta mosolyogva Zayn, mi meg csak bambán figyeltük.
-Ááááááá-sikított bele a telefonba. -Én, én Lola, Lola Norton! 
-Lola, Boldog Valentin napot. -mondta most már zavartan Zayn a sikítás következtében.
-Neked is. A többiek is ott vannak? 
-Igen.-kántáltuk egyszerre.
-Uramisten! Imádlak benneteket. 
-Köszönjük.-mondtuk újra egyszerre. Komolyan mondom, mint a birkák úgy hangzott mindig ahogy megszólaltunk.
-Hogy hogy felhívtatok? -visított bele, mire látszott mindenki arcán, hogy alig bírt nem röhögni.
-Öö, mint már mondtuk, megadtad a számodat.-szólalt meg mindkét szemöldökét felhúzva Niall, akinek haját Zoé előszeretettel babrálta.
-Ja tényleg! Hehe. -Nos még egyszer Boldog Valentin-napot, most mennünk kell, szia.-hadarta el Harry és kinyomta a telefont.
-Hú apám, micsoda izgalmak.-kiáltott fel szarkasztikusan mellőlem Zoé. Aprót felnevettünk és tovább punnyadtunk a kanapén. Álmos és fárasztó csend volt, mit Louis telefonja zavart meg.
-Szia Kira. -szólt bele a telefonba. -Aha, oké 20 perc és ott vagyunk.
-Mi az? -ült fel rajtunk Niall.
-Kira mondta, hogy mennyünk dedikálni a Plázába.
-Végre valami történik.-csaptam a lábamra és elkezdtünk kicsit készülődni majd indultunk a bevásárló központba.

Louis:
-
Imádom ezt a plázát.-kiáltottam fel miután kiszálltunk a kocsiból és a forgós üvegajtón mentünk be. Mindig is elszórakoztatott az ilyen fajta bejárati ajtó, ami körbe és körbe mozog. Olyan vicces.
-Na gyertek, siessetek.-sürgetett minket miután elénk sietett Kira, majd ránk ordított. -Ti meg mit műveltek?
Nagyokat pislogtunk és értetlenkedve néztünk össze Zoéval, mivel egyfolytában minket szuggerált szemeivel.
-Semmit.-tárta szét két kezét mellettem Zé.
-Hát épp ez az!-csapta össze a tenyerét. -Tudjátok, ti egy pár vagytok.-suttogta oda nekünk mire közelebb lépett hozzánk és megragadta a kezemet és beletaszigálta Zoé-éba. A srácok hasukat fogva röhögtek, mire Zé megfordult és villámokat szórva nézett rájuk, mire elhallgattak.
-Mint az óvodába.-mondtam nekik lenézően, majd a kezemre figyeltem és nagy levegőt vettem.
-Na mennyünk szerelmesek.-kacsingatott ránk Niall, és tisztára úgy viselkedett mint egy 10 éves.
-Lányok, nézzétek kiket hoztam.-konferált minket egy asztal elé állva, mire mi felmásztunk a pódiumra és integettünk nekik, mire nagy visításba kezdtek. Elég fura volt ott állni, miközben Zoé kezét fogtam és láttam ahogy végig a kezünket nézik és összesúgnak. Zavartan mosolyogtunk miközben néha-néha egymásra néztünk, hogy erőt adjunk a másiknak. Helyet foglaltunk és már épp leülni készültem Harry mellé, amikor Kira elkapott engem és arrébb csúsztatott, így Zoé, én és Hazza közé foglalt helyet. Ezek után a rajongók egyesével feljöttek az asztalhoz és egyenként kértek autogrammot. Először Niallhez, utána hozzám majd Zoéhoz, ezután Harryhez, Liamhez és végül Zaynhez vezetett az útjuk.
-Nagyon szeretlek titeket. -kiabálta egy lány miközben Niall aláírását várta, mire barátom felnézett elmosolyodott és egy apró "Köszivel" illette meg. Ezután hozzám lépett és én elvettem Niall elől a cédénket. Miközben írtam alá, addig végig engem és Zoét nézte vigyorogva.
-Ti most kajak együtt vagytok?  -Hát nagyon úgy néz ki.-mosolyodott el Zoé miután Ő is alászignózta a karika lemezt.
-De cukiiiiiii.-visított fel, mire érdekes fejet vágva összenéztünk Zoéval.

Harry:
Elkaptam Zoé elöl a Cd-t és mogorván alákezdtem írni.
-Mi a bajod? -fordult felém érdeklődően miközben fel-fel pillantott egy-egy érkező lányra.
-Semmi. -csúsztattam át Liamnek a lemezt majd a következőt írtam alá.
-Látom.-fordult vissza a rajongók felé.
-Nagyon édesek vagytok Louissal. -mondogatta Zoénak egy csaj.
-Köszi.-mosolygott el. Olyan mintha már élvezné ezt a helyzetet, és ez annyira idegesít. Miért kellett ez az egész színjáték, nem értem.
-Harry szeretlek!-ugrándozott előttem egy kb. 13 éves kislány. Barátságosan rámosolyogtam és már a következő rajongó felé néztem.
-Tessék.-tolta elém Zoé a következő lemezt amin ott díszelgett már az Ő és Louis neve, ami egy szívecskében díszelgett. Felhúzott ez a látvány. Meg még házasodjanak össze, nem?! Idegesen csapkodtam le a tollat, ami nem fogott mire Liam kérdően nézett rám.
-Minden oké haver?
-Igen.-morogtam a szám alatt és egy új íróeszközt vettem ki a fiókból.
-Bökd már ki mi húzott fel ennyire.-súgta oda nekem Zoé, mire ránéztem és felhúztam az egyik szemöldökömet.
-Jó hogy nem már Louis és Zoé 4ever-t írtok mindenhova.-dühöngtem miközben gyorsan írtam alá a nevemet. Zoé csak meredten nézett rám és tátott szájjal nézte a tekintetemet.
-Most meg mi van?-tártam szét a kezemet miközben a forgószékkel felé fordultam.
-Te féltékeny vagy ? ? ?

8 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon édes.!! :$$
    A Valentin-napot én sem kifejezetten csípem.. :|| Nyálas egy ünnep.. Tehát megajándékozol engem még ma egy fejezettel.? *-*
    Puszi: Alexa L. Wozde

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D
      Én se díjazom, de külföldön nagyon népszerű. :D
      Meg meg :DD
      Puszi, Tyra

      Törlés
  2. háháháháá..:D megvagy Hazza! a kis féltékeny. :'D♥ siess a folytatással, jóó rész lett . :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. :]
      Köszönöm. :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  3. Juuuuuuj, nagyon jóóóó.!!! *------*
    Annyira édes volt Harry!! ^^ Tök jó hogy féltékeny!! :P
    És am... most lehet sík hülyének fogsz tartani, de miért hívják néha Harry-t, Hazza-nak?? >.<
    Bocsiii az értetlenkedésemért, de egyszerűen nem értem.. xD
    Mindenesetre siess a következővel.!!! *-*
    xx,
    Liraa *-*♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik Neked. :]
      Sejtettem, hogy szeretni fogod a viselkedését, és jól tippeltem. :D
      Azért hívják így, mert ez a beceneve, "igazából" is. :D
      Sietek :] Mindjárt kész és holnap lesz a mainak a befejezője.
      Puszi, Tyra

      Törlés