2012. február 16., csütörtök

16. fejezet

Niall:
-Itt meg mi folyik?-futottunk oda a srácokkal Louisékhoz, akiket egy csapat fotós támadott le. Zoé igen erősen belém kapaszkodott és Louval együtt kiirányítottak minket sietve a teremből és elmenekülve a paparazzik elöl, majd a kocsiba pattantunk. Nagyokat lélegeztünk és kérdően néztünk rájuk.
-Nem hiszem, hogy a felbukkanásunk miatt volt ez a nagy hűhó.-húzta fel a szemöldökét Liam, aki a lábát méregette, valószínűleg a futás következtében meghúzhatta azt.
Zoé és Louis egymásra néztek és megrázták a fejüket. Látszott rajtuk, hogy Ők sem értettek semmit.
-Végig azt szajkózták, hogy mióta vagyunk egy pár.-mondta Zoé.
-Hogy micsoda?-kiáltott fel Harry, mire mi mind rá néztünk. Azért ennyire nem kell kiborulni e miatt, de hát Ő tudja...
-De hát csak táncoltunk.-vakarta meg Louis az összeráncolt homlokát.
-Ugye egyikőtök sem mondott még hülyeségből se, hogy mi Louval együtt lennénk?!-emelte fel hangját Zé.
-Azért ennyire hülyék nem vagyunk.-mondtam kicsi mosollyal a szám szélén, de ezután egy gúnyolódó  'Hááát' lett a válasz Zayntől, amire én mérgesen néztem rá.
-Ezt annyira nem értem.-húzta el a száját Louis és hátradőlt az ülésen.
Pár perc elteltével a jármű megállt Harryék háza előtt. Mind felmentünk a lakásba és levetődtünk a kanapéra, egyedül Hazza és Lou járkál fel és alá.
-Felhívjuk Kirát, nyugi már. Majd Ő elintézi.-mondta Zayn és közben a rajta fekvő Zoé haját birizgálta.
A fiúk bólintottak, mire rögtön előkaptam a mobilomat és tárcsázni kezdtem menedzserünk számát, felvette és kihangosítottam és csak ezután szólaltunk bele:
-Szia Kira.
-Sziasztok Srácok. Na milyen volt az este? Mondjátok, hogy Zoé kisasszony is megjelent!-mondta ijedten de kissé gúnyosan is, mire mindnyájan a Zayn vállán pihenő lányra néztünk, aki felhúzott szemöldökkel nézett.
-Zoé kisasszony jelenti, hogy megjelent. -válaszolt aggodalmaira Zé, mire mi apró nevetésbe kezdtünk.
-Viszont a parti borzasztó volt. -jelentette ki Harry.
-Ugyan miért? -érdeklődött Kira.
-Először is alig volt kaja.-szólalok meg először, amióta a Kirával beszélünk. Csak röhögés jött a többiektől, semmi egyetértés ezért megsértődötten hátradőltem a kanapén és inkább hallgattam.
-Ja és azt hiszik az újságírók, hogy Zoé és Louis együtt vannak.-mondta hangsúlyozva a két nevet Liam.
-Ezt mi után állapították meg?-kérdezte teljesen menedzserünk mintha ez teljesen természetes lett volna, ami eléggé meglepett minket és kérdően néztünk a másikra.
-Miután táncoltak...-mondta komoran Harry miközben a dohányzóasztalra leült és alkarját a combjára helyezte és úgy dőlt előre.
-Remek!-csendült fel Kira hangja.
-Mégis miért lenne ez remek?-hajolt előre Zayn, magáról finoman leszedte Zoé fejét, aki így a másik oldalra dőlt, vagyis rám. Míg Louis mindig fel és alá járkál és a kezét a zsebébe tette.
-Ja hogy nem mondtam?-kiáltott fel éles hangon Kira.
-Mégis mit?-kérdezte Harry és a kezeivel babrált. Szemmel láthatóan idegesítette ez a téma, vajon miért?! Oké, nem a legjobb, hogy most erről és a bandáról fognak pletykálni, de azért nem a világvége.
-Én mondtam az újságíróknak.-válaszolt menedzserünk úgy mintha csak azt felejtette volna elmondani nekünk, hogy a boltban kellett volna venni tejet is.
-Mégis mi a francért?-pattant fel idegesen Zoé, és úgy nézett ki mint egy kicsi méregzsák aki csapkodta két karját.
-Hát a banda miatt. -emelte fel a hangját Kira.
-Muszáj röviden válaszolnod? Nem lehetne ha elmagyaráznád ezt nekünk, hogy megértsük ezt a közlésednek az okát?!-szólalt meg Liam elég mogorván, ami meglepetés számomra viszont teljesen jogosan, ráadásul engem is érdekelt a válasza.
-Szóval; én hívtam össze az újságírókat, és valahogy el kellett érnem azt, hogy újra a One Dirctionről beszéljenek, mivel az egy hónapos kimaradásotok után megint a médiába kell szerepelnetek, hogy beszédtémává váljatok. Ezért először azt mondtam nekik, hogy turnézni indultok; -Ja jut eszembe: egy hónap múlva turnéra mentek.
-Kösz, hogy szólsz.-morogta Zayn. -Na de folytasd.
-Szóval mondtam nekik ezt a hírt, amelyre néhány újság érdeklődni is kezdett, de ez nem volt elég ahhoz, hogy újra a középpontba legyetek, így közöltem velük az egyik leghatalmasabb médiafogást, hogy szerelem van a banda két csapattagja között.
-És akkor miért mi vagyunk egy pár? -hápogott Zoé, mire mi hülye fejet vágva néztünk rá. -Jó akkor miért Én és Louis? -helyesbítette ki magát.
-Én nem mondtam egy szót se, hogy ki ez a két személy, de úgy látszik Ők már megtalálták maguknak, hogy kik legyenek azok. -mondta Kira, kis hatásszünettel utána: -Ti. Valószínűleg a táncotok miatt.
-De én is táncoltam vele.-szólt közbe Harry.
-Hát, úgy látszik kettőtök között nincs szikra, hogy azt hihessék ti együtt vagytok.-reagált rá Kira, mire Hazza az ajkába harapott és megdörzsölte az arcát. Értetlenül néztem rá.
-Várjunk, és akkor én és Zoé között meg, hogy is mondtad... "szikrát" láttak bennünk?-nevetett fel Louis.
-Hát gondolom.-kanyarította meg a végét Kira. -Szóval el kell majd játszanotok, hogy Ti együtt vagytok, és ha bárki, ismétlem bárki elmondja, hogy csak kitaláltuk, akkor az számoljon a következménnyel. Most mennem kell, legyetek jók. -mondta majd letette.

Zoé: 
Ezek után egy nagyon cifra káromkodásba kezdtem, és csak 5 perc után vettem észre a srácok meglepett arcukat.
-Te tudsz csúnyán beszélni?-pislogott nagyokat Niall, aztán egy gúnyos vigyort vágott be.
-Nagyon vicces Tökfej.- mondtam szarkasztikusan, majd leültem Harry mellé és hosszan kifújtam a levegőt, miközben a kezeimmel a fejemet tartottam.
-Akkor most elfogjátok játszani, hogy ti most szerelmesek vagytok? -állt fel Liam és Louis hátát veregette. Kicsit megsértődtem ezen a mozdulatán, mert olyan volt, mintha csak azt mondta volna, hogy "Sajnállak haver".
-Nagyon úgy néz ki.-nézett meredten egy pont felé "a fiúm" és nagyon elgondolkozott.
-Egy hónapot kibírtok.-mondta Zayn, majd megölelte Zoé. -De most mennék haza, hosszú volt ez az este. Csősztök.
 Ezek után Liam is jelezte, hogy menne.
-Hazakísérlek.-lépett oda Niall a fiúhoz, majd mindketten intettek és elhagyták a lakást.
-Louis még mindig egy helyre bámult, aztán nagy levegőt vett, kifújta és mondta:
-Na jó szerelmeIM, megyek lezuhanyzom, Álmodjatok Velem.
Ez után már el is tűnt a nappaliból, mi meg ott maradtunk Harryvel egymás mellett ülve a dohányzóasztalon. Ráhajtottam a fejemet a vállára, míg Ő átkarolt.
-Ha most belegondolsz...-kezdett bele, de aztán inkább megrázta a göndör fürtjeit és inkább csendbe maradt.
-Mibe kéne belegondolnom? -fordultam felfelé, hogy a szemébe nézhessek, mely pár másodpercen belül meg is történt és zöld szemeivel engem kezdett el nézegetni.
-Ez így szívás.-jelentette ki.
-Az...
-Most nem azért, de mi az, hogy nincs szikra köztünk?!
-Miért szerinted van?-húztam el magam fogásából és értetlenül néztem rá. Kezébe temette arcát, megdörzsölte és lecsapta a lábára két tenyerét.
-Szerintem van.-válaszolt kerek perec miközben felém fordult és már megint azokkal a zöld szemeivel nézett rám. Oké, tagadhatatlan, tényleg van kémia köztünk... de nem! Nem lehet.!
-Harry...-kezdtem volna bele, de ahányszor kimondom a nevét mostanában, mindig ugyanaz történik: hirtelen Hazza ajkai tapadtak az enyémre, keze finoman az arcomat fogta és úgy csókolt egyfolytában, mire én beletörődve, hogy úgy se tudok kiszabadulni közelsége alól, viszonoztam cselekedetét. Lassan az én kezem is az Ő arcához tért, de tovább haladt a hajához, amibe beletúrtam és ujjaim között éreztem puha tincseit. Egyre gyorsabban és gyorsabban kezdett csókolni.
-Harry.-motyogtam, miközben még mindig a szánk összeért, erre Ő lehajtotta a fejét, aprót felnevetett és mosolyogva újra felnézett rám és felsegített az asztalról. -Én hazamegyek Harold.
-Harold?-húzta fel értetlenül a szemöldökét miközben féloldalasan mosolygott.
Könnyű nevetés kíséretében bólogattam és kifelé vettem az irányt, amikor elkapta a kezemet, visszahúzott és homlokát a fejemre tette. Már megint olyan közel voltunk egymáshoz, pedig megbeszéltük, hogy abbahagyjuk ezt a dolgot, bármi is van köztünk.
-Jó éjt Tündérke.-ölelt meg majd elengedett és apró mosollyal elhagytam a lakást. Pedig annyira mérges voltam magamra. És rá is! Miért csókol meg egyfolytában és még nagyobb kérdés, miért hagyom magam?! Szuper... Ráadásul náluk hagytam a kabátomat is, de nem fogok újra visszamenni, a kocsi is elhúzott, szóval sétálhatok haza február elején.
Az utcákon csend van, imádom ezt a környéket, tényleg mindig nyugi van itt. Viszont szétfagyok, és a karom dörzsölése se segít ennek az érzésnek a csillapítása. De legalább most elgondolkozhatok, hogy mi is ez a hülyeség Harryvel és hogy mit fogok most Louissal csinálni, illetve mit fogunk csinálni Louissal a közönség előtt. Miért kell mindent az ég világon ennyire megbonyolítani?!
-Zoé! -fut utánam egy személy. De jó egy rajongó...ríttig amikor fázom. Ám ez a személy elég hamar mögöttem állt, és mielőtt megfordulhattam és közölhettem volna vele, hogy fáradt vagyok, nem jó alkalom a fotózkodáshoz, addigra a karja megragadt és én ijedten néztem a személyre. Ledermedtem.
-Szerintem el kellene beszélgetnünk Cica. -mosolygott rám sunyin és tekintete égett a dühtől. Tátott szájjal álltam és alig tudtam hebegni is valamit, sőt még a fogásából se tudtam kiszabadulni.
-Mit akarsz Christofer?

7 megjegyzés:

  1. Na te Úr Isten! Most fogalmam sincs mit mondjak!:)
    Izgi lesz a Zoé-Louis kapcsolat, főleg Harry előtt!;)
    Ó, Harry reakciója és ahogy kimondta, hogy 'Szerintem van!' haha:)))) édess<3
    És a csókuk....khm<33
    Nagyon jó lett!:)
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD
      Örülök, hogy tetszik. :]
      Annyira éreztem, hogy tetszeni fog Neked az a rész. ;]
      Köszönöm szépen, sokat jelent. :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  2. BASSZUS!! Nem azért, hogykiszámítható lennél, de gondoltam, hogy lesz Christofer, ha egyedül megy haza.. :| Ez a Kira valami rettentő egy szórakozott menedzser ééés.. Hazza és Zoé között igenis van szikra. Már tűzijáték. ;)
    Tehát tessék holnap is hozni, meg azután és azután satöbbi. ;))
    Puszi: Alexa L. Wozde

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát úgy látszik több csavart kell beletennem. :D
      :DD
      Hozom, és nagyon köszönöm :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  3. ez a Christofer mindenhol ott van. :D nem gondoltam volna a Louis-os dolgot. De Hazza nagyon aranyos. :$♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még szép, hogy mindenhol ott van. :D
      Örülök, hogy tetszik és köszi, hogy olvasod. :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  4. Imádom a törid*-*Egyik kedvencem^^
    puszi:Dorka

    VálaszTörlés