2012. október 10., szerda

Díjak+90.000 látogató!

Halihó!
Először is: Majd le fordultam a kanapéról, amikor megláttam a számálót!

Elképesztő! Nagyon, nagyon hálás vagyok! És a 121 rendszeres olvasómnak is! <3
Nem akarom folyton ismételgetni magamat, de tényleg sokat jelent ez nekem. :]
Holnap jön a 19. fejezet! ;]

Másodszor is: Megint megkaptam, immár 17-jére ezt a díjat. Nagyon nagy megtisztelés!
Köszönöm Zsoo* és Kiki Varga!

Szabályok:
- Mindenkinek kell 11 dolgot írnia magáról!
- A jelölő minden kérdésére válaszolnia kell!
- A jelöltnek újabb 11 dolgot kérdeznie kell!
- 11 blognak tovább kell küldeni!
- Nincs vissza adás-jelölés.

11 dolog rólam:
1. Épp kötőhártya gyulladásban szenvedek, aminek hála sok mindenről maradtam le. (Pl: regionális foci meccsünkről... :/)
2. És ennek az úszó edzőm is "nagyon örül", hiszen még csak múlt héten kezdődtek el az edzések, de kettő már is kihagytam.
3. Az összes telefonomnál ugyan ott van karcolás, és nem tudom, hogy hogyan csinálom...
4. Mindig hideg a kezem, még nyáron is.
5. Sokszor alszom el sapkában, és gyakran írok meg egy-egy fejezetet sapkával a fejemen...
6. Bátyáimnak tekintem a másod-uncsimat és a mostoha-másod-uncsimat :D
7. Szeretek úszni, de ezt már jó párszor elmondtam...
8. Most egy kosaras pólóban vagyok.
9. Jazz-balettoztam volna idén, de az óráim nem engedik ://
10. Nincs veszélyérzetem. (Figyelem, közveszélyes személy a láthatáron!)
11. Nagyon sok becenévvel illetnek el, van vagy egymillió megnevezésem már. A legújabb a "Nigga", ami kissé irónikus a már-már szellemhez hasonlító bőrszínemet tekintve.

Zsoo* kérdései:

- Milyen nemzetiségű X-Faktorokat nézel? Csak magyart?
- Magyar és amerika, de néha elcsípem az angolt is...
- Mi a kedvenc számod a One Direction-tól?
- LWWY, I wish, Moments, Up all night
- Mi a kedvenc számod nem a srácoktól?
- Green Day - Kill the DJ
- iPhone 3, 3S, 4, 4S, vagy 5?
- Azt hiszem iPhone 3, mert a barátnőmnek is olyanja van xd
- Szereted Ed Sheeran számait? Ha igen. melyik a kedvenced?
- Igen! Kiss me és Drink
- Jól énekelsz?
- Álmomban biztosan...
- Játszol valamilyen hangszeren?
Kicsit zongorán, de mindig is megakartam tanulni dobolni. Na, majd egyszer...
- Mi a csengőhangod?
Mindenkinek más. De például a nővéremnek a What makes you a beautiful :]
- Van kedvenc plüssöd?
Van, kettő: Anyától még nagyon kiskoromban kaptam egy bárányt, és egy öt éves korom óta megtartott maci: Brumi.
- Hány éves vagy?
- Van aki tudja, van aki nem. Szeretném, ha ez így is maradna.
- Tudja valaki, hogy írsz? Ha igen, ki?
- Elég sokan: Anya, keresztanyám, nővérem, barátnőim, néhány osztálytársam, legjobb fiúbarátom, mostoha-másod-uncsim :D

Kiki Varga kérdései:
1, Do you like Romantic movies?
Not really...
2, What's your favorite subject?
Absolutely the math
3, Where do you live?
In Hungary :D
4, How old are you?
That's my secret. ;]
5, What is your biggest unrealistic dream?
Uhm...I don't know...Maybe, working for dancer in Japan(?)
6, What is your biggest realistic dream?
Unequivocal: Live in London
7, What is your favorite song?
Fun.: We are young
8, Have you read my fanfiction before?
No, but I'm replacing it! ;]
9, What inspires you when you write?
People, other writers
10, Dark, Milk, or White chocolate?
Milk chocolate :3
11, Do you have a crush/boyfriend?
No, but... Uhm...Nevermind...

Ezt a díjat még az előző design-ra kaptam :]



Köszönöm Titanilla! <3
Véleménye:
One Direction+one: Nagyon tetszik a fejléc és a sztorinak is nagy rajongója vagyok! :D


Pár dolog, ha megkapod:

~Küld el a díjat 4 blognak!
~Küld nekik értesítést, hogy megkapták ezt a díjat!
~Válaszolj a feltett kérdésekre!
~Akiknek elküldted a díjat, írj egy kis kommentet, hogy miért tetszik a design(kinézete a blognak)!
~Tedd ki a díjnak a képét!:)
Ui.: Egyáltalán nem a blog témája, lényege a fontos, hanem a kinézet miatt van a díj. Szóval ha nem olvasod az illetőt, sem baj, mert csak a kinézetről szól az egész!:)
Kérdések:(a designről):
Rendelted vagy te csináltad?
A fejlécet MissMe-nek köszönhettem/köszönhetem, de a kódok sajátok voltak. (Ami mellesleg nem mindenkinél működöt... xd)
Ha te csináltad, akkor milyen programmal?
-
Te meg vagy elégedve vele, vagy javítanál rajta így utólag?
Az akkorit nagyon szerettem, tökéletesen passzolt minden, csak annyi baj volt vele, hogy elég sok számítógép nem értelmezte a CSS kódot... :/
(És nem tudom, hogy most is így van-e?)
ff

Köszönök mindent!
És aki még nem olvasta volna az előző fejezetet:
http://www.1dwithme.blogspot.hu/2012/10/ll-18fejezet48-es-fel.html
Puszi, Tyra


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése