2012. április 3., kedd

30/2. fejezet


Válaszok és választások II.

A választások határozzák meg az életünket. A választások, melyeket mi adunk és mi döntjük el azokat. Legalábbis így kellene lennie. Ám sok esetben tetteink megakadályoznak abban, hogy a szívünk által akart választ adjuk.

Hol van válasz, ott van kérdés is. Kérdések, melyekre muszáj válaszolni. Muszáj, pedig nem akarunk, mivel sokkal könnyebb lenne döntés nélkül leélni életünket, mintsem folytonosan változtatni.

"Eljön az a pillanat, amikor életünk örökre megváltozik. A pillanat, amikor örökre beismerjük gyengeségeinket. A pillanat, amikor elébe állunk a kihívásnak. A pillanat, amikor elfogadunk egy áldozatot vagy elengedünk egy szerettünket. És megesik, hogy a változás épp válasz az imádságainkra."


"Vannak kérdések, amikre nincsen válasz. Ez egy változó világ, és mi magunk vagyunk a legfurcsább változás. Rengeteg behatásra reagálunk. A jövőnk folyton újrarendeződik. Van viszont egy akadály, amitől meg kell szabadulnunk. Ez megköveteli tőlünk, hogy megtegyünk egy brutális dolgot, hogy legdrágább, legforróbb vágyaink ellenében cselekedjünk... De kénytelenek leszünk megtenni."


Zoé:
-Ezt nem...ezt nem tehetem...Nem tehetem! Nem lehetek az az ember, aki közétek áll. Ki vagyok én, hogy megtehessem ezt? Ki vagyok én, hogy válasszak? Válasszak közületek mintha csak két könyv lennétek, amelyek közül nem tudom eldönteni, hogy melyiket olvassam hamarabb? Nem! Nem vagytok tárgyak, vannak érzéseitek! A legjobb barátok vagytok, s én közétek álltam. Közétek álltam, pedig nem kellett volna. Ne foglalkozzatok velem, foglalkozzatok egymással! Rám haragudjatok és ne a másikra!
-Zoé...-szólalnak meg halkan mindketten, mire megrázom fejemet.
-Ne. Kérlek ne tegyétek ezt.-kérlelem Őket, s hangom elfúlni készül, testem apró rázkódása jelzi: könnyeim hamarosan utat bocsájtanak maguknak. Komor arcuk csak még jobban feldúl, és mindketten bűnbánóan közelítenek felém, de karjaik elöl egy gyors mozdulattal kitérek és lábaim utat nyernek maguknak az ajtón való kiviharzás után. -Nem tehetem.-ismétlem szavaimat zaklatottan a lépcsőn leérve, tekintetüket pedig égeti a hátamat, amiért irányomat a bejárat felé veszem, s az ajtó feltépése után az esti szellő megcsapja testemet, aminek hála libabőrössé válik az. Remegő kezekkel, hátra se fordulva csapom be magam mögött a ház körül végigvonuló kerítés kapuját és eluralkodik rajtam a fájdalom. Hosszú idők óta könnyeim felszabadulnak elzárt helyükről és eszeveszett gyorsasággal folynak le arcomon, melynek csatornáit a szél rászárít, így újabb maró érzést adva nekem. Futni! Futnom kell! Végtagjaim késztetést éreznek a mozgásra, amit fejet hajtva teljesítek nekik nem törődve azzal, hogy cipő nélkül viharoztam ki a lakásból, és nem törődve azzal, hogy sötét van és nem tudom merre kell mennem. Nem tudom, de érzem, hogy el. Talpaim visszhangzik a betonnal való érintkezéssel, zihálásom már átváltott morgásra, és sírásom szüntelenül emlékeztet arra, hogy rossz ember vagyok. Magammal foglalkozok, és nem másokkal. Most nem csak Louisról és Harryről van szó. Ott a bátyám: nem voltam mellette amikor eljegyezte a barátnőjét, s miután bejelentette gratulálás után rögtön azzal voltam elfoglalva, hogy lebeszéljem a barátainak meghívásáról. Mi miatt? Miattam... Aztán ott van Niall, Zayn és Liam. Törődtem velük? Nem... Pedig szükségük van rám, mint nekem rájuk. De nem kértem segítséget mert azt hittem elboldogulok. Viszont nem tudok! Képtelen vagyok. A boldogságomat akartam, és nem vettem észre, hogy közben egy testvéri viszonyt teszek tönkre.
Nem vagyok otthon, amikor kellene. Középső bátyám várja, hogy mellette legyek, én mégis saját magammal vagyok elfoglalva és nem számíthat rám. Nem számíthat rám...

-Nem bírom!-kiáltok fel kétségbeesetten, s tempóm nemhogy lassulna, még jobban gyorsul. Arcomhoz pár tincs hozzáragadt a sós könnyeknek hála, míg a szabadon maradt hajam az ellenszél segítségével hullámzik a levegőben a mozgásommal párhuzamosan. Karjaimat már csak dobom magam mellett, s a kanyart vakmerően veszem be, míg hangos sírásom újra feltör bennem. Lábaim akaratlanul megtorpannak a hideg járdán, szemeimet szürkés fátyol borítja el, füleimben pedig zúgás erősödik fel. Egyre jobban, és jobban. Összegörnyed a hátam ahogyan levegőért kapkodok, torkomban mintha lenne valami, ami akadályozza ebben. A szívem kitörni készül a helyéről, vagy legalábbis hangos és gyors dobogását annak jeleként veszem. Tüdőm érzem, hogy szűkül. Számat hiába nyitom ki, oxigén nem megy be. A könnyfátyolt -ami eddig takarta látásomat,- leváltotta a fekete pöttyök sokasága, míg mellkasom égető érzetével mintha behorpadni készül, majd a fejemben lévő erek fájó dübögése hangosodik fel egyre erősebben és erősebben, míg lábaim nem törődve a hideggel gyengülnek el, s hagyják el a szolgálatot...

20 megjegyzés:

  1. jesszus...egyszerűen fantasztikus,ahogy leírtad Zoé érzéseit...de így abbahagyni...kit fog választani?Louist?Mert őt szereti...vagy Harryt??Nem fogom kibírni hétfőig...:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :D
      Kitartás, csak ennyit tudok mondani. :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  2. neee.... ez most komoly?? :( Ilyen szomorú vége lett az 1. évadnak??
    Egy kicsit meglepődtem, hogy ilyen irányba ment el a történet, de így legalább tudod folytatni. :) Ennek örülök. Viszont. Nincs viszont. Imádtam. Nagyon várom a 2. évadot.
    pusszantás. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ilyen szomorú fejezet lett. ://
      Hát az biztos, hogy a folytatás nem várt lesz... mármint nem a megszokott... ;]
      Köszönöm szépen, és örülök, hogy várod. :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  3. Wááh imádtam kíváncsian várom a folytatást!!!
    remélem hamar fent lesz a következő évad!!
    siess kérlek!!!
    puszi: Bigikeee

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :]
      Hétfőn, max. kedden kezdődik a 2. évad. :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  4. OMG, OMG, OMG, OMG!!!! (Ezzel minden érzésemet kifejeztem.) *-*-* Ne máááár..:((( Te jó isten.. én.. még én is elszomorodtam annyira átéltem Zoé helyzetét. :(

    Válasz a válaszodra: Talán mondták, és én nem emlékszem rá. De amire emlékszek az az, hogy Te mondtad. :)

    Hát én is vigyorogtam a válaszodon, mert jólesett, hogy ezt gondoltad.

    Nem akarlak, de gondoskodsz a halálomról. ;)

    Bizony, bizony, fantasztikusan. :)

    Egyébként, miért örülsz mindig ennyire a hozzászólásaimnak, és miért élmény olvasni őket?? Ez a két kérdés már régóta foglalkoztat.
    Nagyon siess, Drágám. :D
    Puszillak, imádlak,
    Liraa *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD Kérdésedre válaszom először is, hogy miért élmény olvasni a megjegyzéseidet: hát pont ezért. Visszaolvastad már egy hozzászólásodat? :D Ki az aki nem vigyorogna rajtuk. Annyira imádom. :D És olyan jól esnek. :]
      Na igen... lehetséges, hogy más haláláról is gondoskodtam... ;]
      Hétfőn, max. kedden elkezdődik a 2. évad!! Bá-bábáb-bááá :DD vagy mi.. :d
      Még egyszer köszönöm. :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  5. Szia!

    Még a kommentemre való reagálásodra válaszolva. Igen, tessék, majdnem káromkodtam. Megvetem a ronda szavakat, de felfokozott idegi állapotban néha kicsúszik, és gyakran angolul, mondjuk magam sem értem miért. De a lényeg, hogy neked sikerült ilyen lelkiállapotba hoznod!
    Nem, nem baj, hogy nem mondod el, kibe szerelmes Harry, én türelmes olvasóhoz híven megvárom, míg kiderül a történetből.
    Tipikus fogás alatt a leg-legvégét értetted, hogy Zoé rosszul lett? Monduk mikro elkezdett futni már vártam - ma futottunk idén először iskolakört brr... - és te jó Isten, remélem, hogy valaki nagyon hamar megtalálja!
    Na, de most konkrétan a fejezetről: nagyon tetszett az eleje, az elmélkedés a választásokról és válaszokról, illetve az idézetek, nagyon jól megtaláltad őket! ;) Ahogy tegnap elgondolkoztam ezen - buszozás közben - végül arra jutottam, hogy Zoét ismerve nem fog választani, épp emiatt az indok miatt, úgyhogy büszke vagyok magamra, és ez szerintem annyira jó, mert igazi jótétlélek a lány, és nagyon szerethető emiatt a karaktere. Remélem, hogy jól alakul majd a 2. évadban a sorsa, és rendeződik ez a dolog vele meg a fiúkkal.
    Kíváncsian és lelkesen várom a folytatást! Ajánlom, hogy mire hazaérek hétfőn, fent legyen ;) <3

    Ölel, FantasyGirl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :]

      Teljesen egyetértek az elveddel, viszont én bevallom, többször kicsúszik egy-egy ronda szó, mint az kellene, viszont ugyanúgy mint Te, csak és kizárólag angolul, és igen nyakatekerten.
      És most igaz, nem jó dolog, hogy ilyen lelkiállapotba hoztalak, azért mégis ezt egy hatalmas dicséretnek veszem. :]
      Öhm... igen ez egy tipikus fogás, -szerintem. Viszont felmerül a kérdés, hogy kinézitek-e belőlem, hogy "kiírjam" a szereplőt a történetből... Mert ugyebár ez már nem egy tipikus fogás... ;] Amúgy én imádok futni. Kicsit a saját tapasztalataimból találtam ki 2 fejezettel korábban lévőt, amikor Zoé futott, s bár nem részleteztem az érzéseit, olyannak szántam, illetve szánom mint azt én szoktam érezni, amikor futok. Ilyenkor vagyok úgy, hogy elhiszem magamról, hogy bármire képes vagyok és senki sem akadályozhat meg semmiben. Fura, mi?! :]

      Örülök, hogy szerethetővé vált Zoé karaktere a Számodra. S mint a múltkor is írtad, hogy egy bevállalós csajszi, csak még jobban örül a fejem, hogy ismét sikerült átadnom az általam kreált szereplők tulajdonságait.
      Nagyon köszönöm, olyan jó olvasni a megjegyzésedet eleve, de azt is, hogy várod. :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  6. szijja,nagyon szuper lett,fantasztikusan leírtad Zoé érzéseit.
    Ha van kedved nézz be hozzám:
    http://just-theordinarygirl.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :]
      Nagyon szépen köszönöm. :]
      És mielőtt írtál volna, már elolvastam az 1. fejezetet, és várom, hogy mi fog alakulni. :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  7. Most olvastam végig 4 fejezetet, amiről lemaradtam és egyszerűen csodálatos! Ahogy megfogalmazod az érzéseket és, hogy fiú szemszögből is teljesen élvezhető. Imádom! Furcsa érzés, hogy vége az első évadnak. A lényeg, hogy minél hamarabb legyen következő ;) :D Siess a kövivel! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :] Örülök, hogy elolvastad és annak meg még jobban, hogy tetszett is. :]
      Nagyon szépen köszönöm, annyira jó érzés olvasnom a megjegyzésedet. :]
      És nekem is furcsa... amikor elkezdtem nem gondoltam, hogy ideáig eljutok. :D
      Hétfőn(max. kedden) kezdődik a 2. évad. :]
      Még egyszer köszönöm.
      Puszi, Tyra

      Törlés
  8. Visszatértem egyetlen drága Tyra-m.♥ a tökéletesség netovábbja ez a 2 fejezet ebbe a hónapba. A 2. évadot már rettentesen várom, kicsit félek, hogy előre ugrasztasz minket az időbe és majd csak visszatekintőleg fogjuk megtudni mi is történt azon a bizonyos éjszakán. Zoé helyébe, én se tudtam volna mit tenni, bár szegényt eléggé megviselte ez a dolog. Aggódtam, hogy esetleg Louis és Hazza verekedni fognak, de erre benyögték Zoé számára a legfájdalmasabb választ: VÁLASSZ! Izgat a következő rész, mert igazán féltek mindenkit, remélem Zoé-nak semmi baja nem esik, és sikerül a legjobban választania. :)

    P.S.: most egy hosszú véleményt adtam, a sok kihagyás után. milliópuszi; Adri

    VálaszTörlés
  9. Húsvéti ajándékodat anyuszi hozzám tojta :D http://iloveumorethanthis.blogspot.com/ nézz be ;) (lehet, már megvan.)♥xx

    VálaszTörlés
  10. Istenem, gyorsan folytasd.:$$ tegnap kezdtem el a blogod olvasni, és ma már az eddigi részeket el is olvastam.. nagyon tetszik az egész történet, a csavarokkal, a viccekkel, a szerelemmel, és.. éss.. egyszerűen fantasztikus.!!! :DD
    folytasd minél hamarabb.. :$$

    VálaszTörlés
  11. eszméletlen jó..:) :d gyorsan folytasd..:P:DD

    VálaszTörlés
  12. Imádom.! imádom, imádom imádooooom !! *-*
    annyira jóó. ahogy kifejezted az egész egyszerűenn wáá *-*
    az egész történet olyan ötletes és fantasztikus, a poénok és a fordulatok is annyira lenyűzöztek. *-* alig bírtam abbahagyni még csak pár percre is. éjjel nappal olvastam amikor csak tudtam.*-* 1 másfél nap alatt meg is voltam. annyira eszméletlen.:$$ szval uhh. *-* annyira kíváncsivá tettél .:) én is próbálkoztam írással, de sosem ment sokáig. a tiéd viszont fantasztikus. :$$
    Hamar folytasd. Nagyon várom már. *-* :$$

    VálaszTörlés
  13. Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés