2012. november 2., péntek

Díj+Köszönöm+Bejelentés

Kedves Olvasóim! <3

Elsősorban itt is meg szeretném köszönni, hogy "pillanatnyi hisztimre" reagáltatok, és megnyugtattatok, hogy nem szükséges ennyire kiborulnom. Mind levélben, mind megjegyzésben sok erőt adtatok nekem, kisebb hálámat pedig a végénél fogjátok látni.
Szokásomhoz híven, pontokba megyek, szóval másodszor is: azt hiszem még mindig a földet súrolja az állam, mikor megláttam a számlálót: túl vagyunk 100.000-en! OhMyGodness  Köszönöm, köszönöm és mondtam már azt, hogy köszönöm?!
Harmadszor: igazából ez egy semmiség, de azóta is ezen nevetek:


Igazából inkább 2:30 után lesz valami, amire ha nagyon szeretném, akkor ráfoghatnám, hogy ez a reklám hírdeti a blogot is... :D
Negyedszer:

Köszönöm Évisz-nek a díjat! Nagyon, nagyon! :]

A blog kinézete miatt kaptam meg. Igen... inkább egyszerű, mint nagyszerű, de ettől függetlenül tényleg hálás vagyok a díjért! :D
Rendelted vagy te csináltad?
Kérem szépen: én csináltam. Meg is látszik...
Ha te csináltad, akkor milyen programmal? -
Azt hiszem nem mondok nagy meglepetést: paint. :D A többi képszerkesztőm bekrepáltak, és nem tudom letölteni egyiket se újra, nem tudom miért.
Te meg vagy elégedve vele, vagy javítanál rajta így utólag?
Az adott körülmények miatt meg vagyok elégedve vele.
És akiknek küldeném:
Nagyon sok olyan blogot láttam már, aminek profi a kinézete, így komolyan mondom: aki tudja, hogy nagyon szép az oldalának a külseje, annak sok szeretettel küldöm ezt a díjat! ;]
Igen, lusta vagyok...
 
És végül:
Támogatásotoknak köszönhetően bejelentem: *dobpergés*One Direction+One befejeztével új blogot indítok, ami szintén a brit fiúbandáról fog szólni. Szóval...

Coming soon...

Aki még nem olvasta volna a 22. fejezetet, az ITT érheti el.
Puszi, Tyra

6 megjegyzés:

  1. Figyelem, értékes hozzászólás következik : Juhúú^^

    VálaszTörlés
  2. Rátaláltam a blogodra és nagyon megfogott!! Nagyon tetszik és várom a következő részt :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, nagyon örülök neki! :] Köszönöm szèpen, s ha minden igaz, akkor holnap jön az új rész.

      Puszi, Tyra

      Törlés
  3. Dejooo *-* asszem napjaimat itt fogom tolteni ! De nem is baj mert ilyen jo blogot nem lehet kihagyni ! Naná h olvasom :)) *-* yeahh :D
    Puszi :picur

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó! Ez nagyon aranyos Tőled! :] Köszönöm, és köszönöm! <3

      Puszi, Tyra

      Törlés