2012. október 27., szombat

Díjak

Sziasztok!
Most ilyen hulla állapotban írok, elég eseménydús napom volt, és még korán sincs vége...
Viszont már nagyon szégyellem magam, hogy amiket kaptam díajakat, azt még meg sem köszöntem és ki se raktam azokat.
Szóval
Maya D.-nek és Alexa L. Wozde-nak köszönöm még egyszer a Liebster award-ot!
(Kihagyném a 11 dolgot magamról, mert már semmi újjal nem tudok szolgálni.)

Maya D. kérdései:
1. Miért kezdtél el írni?
Kellett - pontosabban szükségem - volt valamire, amivel elterelhetem a figyelmemet és a gondolataimat, és valahogy vissza tértem az íráshoz.
2. Van kedvenc íród?
Van, és elég sok: Dan Brown, Charlaine Harris, Meg Cabot, J. K. Rowling, Lakatos Levente
3. Ha olvasol most valamit, mi az?
Charlaine Harris - Véres leszámolás
4. TV vagy számítógép?
Akkor inkább már számítógép.
5. Van barátod?
Barát barát, vagy "sima" barát? :D
6. Kire számíthatsz a legjobban, ha baj van?
Családom, barátaim (a szokásos...)
7. Van tesód?
Nővérem.
8. Melyik 3 szóval tudnád jellemezni magad?
Maximalista, szétszórt, balesetveszélyes
9. Babonás vagy?
Nem nagyon, bár az is igaz, hogy nem nagyon van "szerencsém" létrákkal találkozni...
10. Mi a szerencseszámod?
30.
11. Real Madrid vagy Barcelona?
Real Madrid.

Alexa L. Wozde kérdései:

- Milyen számot hallgattál utoljára?
Guns N Roses: Sweet Child O'Mine
- Kedvenc tantárgy?
Nézzetek elvetemült állatnak, de a matematika. :D
- Fested a körmöd?
Az iskola nem engedi, szóval...
- Mi alkotta meg a szereplőid jellemét?
A környezetem, minden bizonnyal.
- Szereted a Pretty Little Liars-t?
Nem szoktam nézni, így nem is nagyon szerethetem.
- Kedvenc ruhadarab?
Kék blézer.
- Mit szólnál egy nyári bloggertalálkozóhoz? :D
Ha az én városomban lesz, akkor még szép! :D
- Kedvenc lány-együttes?
Girls Generations
- Magas sarkú vagy lapos?
Inkább lapos.
- Szoktál buszozni?
A nagymamámhoz igen, de suliba gyalog járok.
- Kedvenc könyved?
Van egy pár, de azt hiszem az örök kedvenc a Büszkeség és Balítélet.



 
Köszönöm ezt a díja Summer B.-nek! <3
Melyik szereplőt érzed legközelebb magadhoz?
Szerintem mindegyiket, mivel azonban Zoé az egyetlen kitalált karakter, aki egy a főszereplők közül, így ésszerű, hogy kicsivel inkább Őt érzem közelebbnek.
Magadról mintázod a főszereplőt?
Nem, bár tény és való, hogy akaratlanul is belerakunk magunkból a karaktereinkbe.
Miért kezdtél el írni?
Lényegében azért kezdtem el újra írni, hogy eltereljem a gondolataimat.
Eleve a 1D-s blogot szerettél volna írni vagy nem legfőképpen olyat?
Amikor ebbe belekezdtem, akkor igen.
Milyen zenét szeretsz, hallgatod miközben írsz?
Bármilyen meglepő is, de inkább a rock-ért vagyok oda, meg a R&B-ért. Ezek közül szoktam hallgatni, ha hallgatok valamilyen számot írás közben.
Mióta írsz blogot?
Még hetedikes koromban volt egy "igazi" blogom, vagyis amiben a napjaimat írtam le, aztán abbahagytam, és most megint itt vagyok.
Ha ennek a blognak vége tervezel másikat?
Titok... :D
Hogyan jött az alapsztori ötlete?
Öhm... Nem akarom nagyon részletezni, a múltkori interjúban már ezt hosszasan kifejtettem. :]
Meddig tart megírni egy-egy részt?
Néha sokáig, néha pedig a szokásosnál kicsit gyorsabban. Van amit két nap alatt sikerül befejeznem, van amire kell egy egész hét, netalán több is.
Szoktál előre gondolkodni a folytatáson vagy megvárod, míg megszáll az ihlet?
Egy-egy kikötést kigondolok előre, de általában írás közben találom ki, hogy mik is legyenek az adott fejezetben. De már próbálok erről a spontaneitásról leszokni, hiszen nem mindig lehet annyi szerencsém, hogy mindig jókor szálljon meg az ihlet.
Befolyásol, ha negatív kritikát kapsz?
Abszolúlt: ösztökél.
 
És még két díjat kaptam Miss Sunshine-tól és 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése