2012. február 28., kedd

27. fejezet

Na, ez a fejezet félig volt meg a laptopomon, amit nagy nehezen áttudtam rakni a régi gépre és nagy kínok között, de végül megtudtam írni a befejezést. A holnapi résszel nem tudom mi lesz, ígérem meg teszek mindent, viszont addig is jó olvasást a mostanihoz. ;]
~~~~

 Zoé:
A falaim fehéren virítottak, melyet azonban a hatalmas ablakokon átsugárzó fényáradatnak köszönhetően inkább sárga színűeknek látszódtak, melyeken hirtelen Harry és Louis feje jelentek meg, amitől elsőre igen csak megijedtem, majd ráeszméltem, hogy csak a képzeletem játszadozik már megint velem. Ezen a két arcon kattogok egy ideje, pedig nem kéne. Nem tudom, hogy most mi is ez köztünk Hazzával és nem tudom, hogy mit érzek Lou iránt, ha egyáltalán érzek is valamit. Nem akarok belemerengeni már megint, mert akkor sose állok le, ezért jobb ha leállok, mielőtt elrontanám a mai napomat is.
A két személyes franciaágy pihe-puha paplanai kellemesen öleltek körbe, amikor szemeimet reggel kinyitottam. Jó érzés fogott el, amikor észre vettem, hogy az időjárás inkább a nyár napjaira, mint sem a tavaszéra emlékeztet. Március közepe felé haladunk, de ha azt mondják nekem, hogy Június van, akkor én egy perc alatt elhinném. Számomra is meglepően, de frissen ugrottam ki párnáim közül és a fürdőszoba világába irányítottam utamat, amely az emeleten volt, a folyosó végén. Halk kopogás után beléptem a mosdóba, miután onnan válasz nem érkezett, és fogaim tisztításába kezdtem, majd újra vissza a szobámba. A retináim majdnem kiégtek, amikor az ajtót kitártam és beléptem a küszöbön, mivel nem számítottam arra, hogy ekkora fénybe fogok berohanni. Összeszűkítettem a szemeimet és az ablak elé álltam, csípőre tettem kezeimet és mosolyogva figyeltem a tengerpartot, amelynél még a sirályok időztek a reggelijüket várva. Lecsuktam szemhéjamat és nagyot lélegeztem. Hátrafordítottam a fejemet, és egyik látószervemet lassan felnyitottam és kifújtam a levegőt. Egy hirtelen átfutott ötlet jutott az agyamba, amely az ép eszem nem tenné, de a testem késztetést érzett arra, hogy kimenjek a partra. A fiúk nem vennének észre, csak ügyesen kell lemennem a házon keresztül. Oké, akkor indulás. -unszoltam magamat és lekaptam bő pizsamapólómat és rövidnadrágomat, majd fürdőruhát és a biztonság kedvéért egy hosszított fölsőt húztam magamra. Fejemet kikandikáltattam az ajtóm mögül, és meggyőződve a folyosó ürességéről, lábujjhegyen lefutottam a lépcsőn, majd ki a "szabadba". Megcsapott a tenger sós illata és a meleg szellő, ami lágyan átjárta a testemet és a hajamat egyaránt. A medence mellett lévő törölközőt megragadtam és futólépésbe a strandhoz siettem, majd gyors körbenézés után, -hogy véletlenül se legyen senki se rajtam kívül kint-, lekaptam a ruhát és a kiterített bambusz szőnyegre feküdtem. Bőröm libabőrössé vált, ahogy a nap sugarai melengették azt, ujjaimat pedig a homokba túrtam és a tenyeremről lehulló porszemek csiklandozó játékát élveztem. Bevallom, már 2 éve nem éreztem ezeket az érzéseket, mivel azóta nem napoztam, ezáltal köszönhetem hófehér testszínemet. Hogy miért?! Egyszerűen a gátlásosságom és szégyenlősségem magas szintjének hála, pedig nem vagyok molett, mellkasom bőségével is meg vagyok elégedve, csupán az oldalamon lévő 20 centis heg miatt, melyet egy balesettől kaptam, pontosabban egy, egy méteres üvegtől, amely előszeretettel fúródott bele a testem vonalába 2010-ben. "Átlagos" eset volt, három autó egymásba ütközött, melyek között a középső az enyém volt, és amelyben én ültem a szilánkkal a csípőm felett. "Kellemes" volt, de már nem izgat, egyedül csak a levetkőzéssel van bajom,amit immár két éve nem teszek, nehogy valaki meglássa a sebet, ami Anyukám szerint egyáltalán nem csúnya, és helyt is adok kijelentésének, mert egy fél centis vastagságú sérülés, de akkor sem tudok megbarátkozni vele. Olyan mintha egy cipzár lenne, ami pontosan veszi fel az oldalam vonalát.
Ó szuper, sikeresen elaludtam a napon! Ó huh, csak 15 perc, akkor oké. -gondoltam magamba miután eszeveszetten felültem a szunyókálásomból. Telefonom 10 órát jelzett pontosan, és elégedetten vizsgáltam karomat, amelynek már kezdett nem sápadt, hanem normális színe lenni. Elgémberedett végtagjaim rendberázása után felálltam és magamra kaptam a felsőt, a bambusz cuccot meg a parton hagyva fölfelé indultam az apartmanhoz.
-Hopp, Zoé! Hát te hova-hova? -mosolyodott el Zayn, aki az üveg ajtónak félfájáról támaszkodva nézte, ahogy felfelé haladok.
-A nappaliba. -válaszoltam közömbösen és mellérve reggeli ölelést adtam és beléptem a szobába.
-Te napoztál? -termett mellettem Louis, aki felkapta karomat és az övéével kezdte el összemérni.
-És ha igen. -rángattam ki fogásából és és a konyhapulthoz ültem le. -Miért olyan nagy szám?
-Mert nekem azt mondtad, hogy két éve nem napoztál. -foglalt helyet mellettem Liam, aki mozdulatsora közben egy "Jó Reggelt Puszit" adott a fejemre.
-És? Most lementem a strandra. Nagy cucc. -morogtam és már a sértődés határán voltam.
-De Te szégyenlős vagy. -hápogott Louis és a hűtőbe fúrta fejét, kezei pedig az ajtaján pihent.
-Vegyél ki nekem is kaját. -ütögette meg a frigót az éppen felkelt Niall. Lou csak bólintott és előkapott sonkát és vajat, amikből gyorsan szendvicset készített.
-Mi a téma fiatalok? -ropogott le a lépcsőn Harry, aki épp időt megspórolva kapta fel közben a felsőjét.
-Az, hogy Zoé napozott, pedig szégyenlős, ami elég fura mivel egy laza csajszi de még se mutatja a bomba testét. -válaszolt könnyedén Louis, amire már kezdet betelni az a bizonyos pohár. Azt csinálok amit akarok, nem?! Akkor meg miért lovagolnak még mindig ezen...
-Gya... De gondolom ruhában. -gondolkozott el Harry egy ép válaszért és egy almával kezdett el szemezni, amit meg is kaparintott.
-Képzeljétek nem! -pattantam fel a székemről miközben rájuk dorgáltam,- Fürdőruhában voltam és nem érdekel a szemrehányó kijelentéseitek és tudjátok mit?! -tettem fel költői kérdésemet és az üveg ajtó felé viharoztam, hátamon pedig szinte éreztem a fiúk kérdő tekintetét és a kisebb távolságot köztem és köztük.
-Most meg mit csinál? -hallottam tőlem pár méterre Zayn hangját, aki valószínűleg nem tőlem kérdezte ezt.

Louis:
-
Ugye nem fog most valami hülyeséget csinálni. -suttogta mellém állva Liam, aki aggódóan fürkészte a partra leérő Zoét. Megrántottam a vállamat és a fiúkkal együtt 2 méteres körzetébe figyeltük a várható cselekedeteit. Zoé hátrafordult, szemrehányóan ránk pillantott és arra eszméltem fel, hogy kezeit ruhájára helyezi és lassan felhúzza azt. Az anyag könnyedén csúszott fel a puha bőrén, majd ledobta a fölösleges fölsőt  a homokba. Éreztem, ahogy a szemeim kikerekedtek, de gyors körbenézés után rájöttem, hogy nem csak én tettem így, hanem a srácok is. Zoé felénk jött, csípőre tett kezekkel és elégedett mosollyal figyelte reakcióinkat. Mármint azt hiszem, mert bevallom férfiasan, nem tudtam másra tekinteni, csak a testére, amelyet eddig nem láthattam bikinibe, és amely olyan dögös volt. Panorámázásomat Zayn és Harry fütyülése majd Zoé kacarászása zavart meg, ami most először tűnt másnak mint eddig, sokkal felszabadultabb és lágyabb, sokkal őszintébb volt a hangja. Látszott rajta az önbizalom és a kisugárzása, egyszerűen letaglózott, Nem tudom mi van velem.
-Na, meg vagytok elégedve?!-piruettezett a homokba szemrehányóan Zoé és mosolyát nem lehetett levakarni róla, de rólunk se a tátott szájas bámulást.
-Végre!-kiáltottam fel válaszul, mire egyszerre lehuppantunk mind az öten a földre és hálásan tekintettünk az égre, kicsit hülyéskedve és eltúlozva.
-Idióták. -gúnyolódott Zoé, de oly kedves hangon, hogy kicsit se volt sértő a kijelentése, hanem már bóknak volt besorolható.
-Mire várunk még?-kérdezte kaján mosollyal a száján Harry, mire Niall a bikinis Tündérkénk felé futott és sikítása közben felkapta és a tengerbe rohamozott vele, akiket persze mi is követtünk. Alig tudtam levenni a szemem Zoéról, képtelenségnek tűnt...


-Ez Twittere megy. -vigyorodott el Zoé és a telefonját kezdte el babrálni.
Vlcsnap-2012-01-04-23h23m28s91_large
 Zoé_ThomsonNa lányok, mit hoztam Nektek?! A fiúk félmeztelenül... mmm ;)

-Ó ne már. -nyafogott Zayn és ledobta a törölközőjét a földbe.
-De de. -bólogatott Zoé és letette finoman a mobilt az egyik bambusz szőnyegre. Ekkor Zaynnel, velem együtt behurcoltuk Zéét újra a tengerbe. Niall pedig utánunk rohant, aki kezében a telefonját szorongatta. Gyorsan kivettem a fogásából és használni kezdtem...
39770455_large Louis_Tomlinson: Jéé! Egy Zoé, és no lám, bikinibe! Ójaj...

-Zoé ki fog nyírni.-súgta a fülembe Niall és visszakaparintotta a telefonját. Válaszul vigyorogni kezdtem és ártatlanul Zéére néztem, aki kérdően figyelte sutyorgásunkat. Megrázta a fejét és hirtelen kivette Niall kezéből a kütyüt.
-Louis William Thomlinson! -üvöltött fel, -Azonnal szedd le!-pillantott rám, mint a tigris, aki áldozatává választottan figyelte arcomat.
-Nem. -mosolyogtam elégedetten és győzedelmesen.
-Jesszus! Anyukám megfogja látni a tetkómat! -kapott a szájához és összeszűkítette a szemeit majd egy kecses mozdulattal rám vetődött, ami által a víz alá kerültünk. Automatikusan is derekához kaptam esésünk közbe és szívem hevesebben kezdett dobogni, miután megéreztem a puha bőrét, ami hozzám simult. A tenger alatt voltunk, és erőteljesen próbált ütni, de persze a nyomásnak hála ez sikertelenné vált és gúnyos mosollyal figyeltem erősködését. Nem tudom miért, de egyszerűen késztetést éreztem, hogy most azonnal megcsókoljam, olyan aranyosan vergődött. Nem tudom miért, de egyszerűen leakartam nyugtatni és nem elengedni a mostani fogásomból.
-Megmentelek!-szűrődött át Liam felkiáltásának hangja a felszínről és kikapta ölelésemből Zoét, majd én is felálltam a vízből, ami amúgy nagy hiba volt, mivel így már könnyebben bokszolhatott bele a gyomromba.
-Kicsi a bors de erős. -húztam jobban fel agyát száz wattos mosollyal, amire válaszként újabb verés következett, viszont teljesen megérte! ! !

Harry: 
-Szép volt. -jegyezte meg Niall Zoénak, amikor kikecmergőzött a partra, Louis ütögetése után. Egyetértően felnevettem.
-Megérdemelte. -csavarta ki vigyorogva a haját, amit az előredőlésével segített. Nagyokat pislogva néztem a tökéletes lábát, a tökéletes haját, a tökéletes hasát, vagyis a tökéletes testét. A mell...kasáról, meg ne is beszéljünk...Letaglózott mindene, amit tetézett egy bájos mosollyal is.
-Jövök.-üvöltött fel hirtelen mélyített hangon a szőke barátunk és befutott a tengerbe a többiekhez, ezáltal kettesbe hagyva Zoéval. Vizes nadrágom zsebéből kivettem egyik kezemet, miután Zéé mögé értem.
-Ez mi?-ráncoltam össze homlokom, és ujjaim az oldalát simította meg, amelyen egy heg húzódott végig. Éreztem, ahogy megrezzen és beleborzong érintésembe és ijedten fordult meg felém.
-Ja ez! -hajtotta le fejét a sebhez, majd legyintett. -Baleset.
Bólintottam és már tenyerem egészével tapintottam testét, vagyis a heges részét. Próbáltam levenni róla a kezeimet, de nem tudtam. Úgy éreztem magam, mint egy perverz,- pedig nem vagyok az!,- csupán vonz a puha bőre és a alapjába véve az egész lénye.
-Harry? -nézett rám kérdően majd az ujjaimra, amiket aztán lefejtett magáról.
-Gyere!-fogtam meg csuklóját és magammal rántottam. Futólépésbe mentünk a parton, addig, amíg meg nem győződtem arról, hogy a fiúk nem látnak bennünket.
-Mi az? -nézett körbe az idegen helyen.
-Beszélgessünk. -vigyorodtam el és leültem a homokba, majd hezitálás nélkül Ő is követte példámat és várta a mondandómat. Szemtől-szembe voltunk.
-Azon gondolkoztam, hogy te még semmit se mondtál a múltkori megnyilvánulásomra. -mondtam és megráztam a fejemet, hogy megszabaduljak a tincseken lévő víztől. A lezuhanó cseppek azonban Zoét találta el, aki apró felsikkantás után nevetni kezdett, majd megköszörülte torkát és komollyá változtatta mimikáját.
-Oké-oké. -adta be derekát és kezeit megtámasztva a földön, hátradőlt egy kicsit, -Nem mondom, hogy nem tetszel, és nem is mondom, hogy nem vagy közömbös számomra!
-És mit mondasz? -húztam fel szemöldökömet türelmetlenül.- Mert ezekből lejött, hogy helyesnek tartasz és több mint barátnak. -mosolyogtam el huncutan, mire felkacagott.
-Azt, hogy rajtad kívül is lehet, hogy tetszik valaki más..
-És? -röhögtem fel magamba. -De tetszem neked, és ez a lényeg.-tártam szét karjaimat, hogy "akkor meg mégis miről is beszélünk, kérem alássan?"
-Igen, de...-kezdett volna bele de gyorsan felültem és ajkamat az övéjére tapasztottam és nem engedtem, hogy megszólaljon. Éreztem, ahogy "beletörődik" sorsába és viszonozza mozdulatomat. Tenyeremet végigsimítottam derekán amikor nyelveink végre találkoztak. Keze beletúrt félig száraz hajamba, ami által jobban felingerelt és lassan hátradőltettem a homokba, lábait lazán kinyújtotta, ami fölött kényelmesen térdepelhettem és kebelezhettem tovább ajkait. Dübörgött a szívem, egyre gyorsabban és gyorsabban, ahogy a csókunk tempója is nőtt. Szánkat elvettem a másikétól és csukott szemmel hallgattuk a másik hangos levegőért való kapkodását.
-A barátod akarok lenni. -suttogtam arcába kis idő után, amikor felső ajka az én alsó ajkamat harapdálta finoman.
-Már az vagy. -puszilta meg az eddig óvatosan harapott részt, és éreztem, hogy mosolyog kijelentésemen.
-...De nem mint sima barát, -emeltem fel a fejemet és mélyen a szemeibe néztem, majd kisebb hezitálás után hozzátettem, -hanem a TE BARÁTOD.

25 megjegyzés:

  1. Úúúúú, nagyon jó lett!:DDDDDDDD
    Nem tudom kinek drukkoljak. :(
    Amikor Zouis a víz alatt volt, egyszerűen elképesztő volt és akartam, hogy Lou megcsókolja!:))))
    Viszont, amikor Hazzáék csókolóztak... Teljesen izgalomban voltam, de valahogy az volt bennem, hogy Lounak kéne ott lennie :$$$ bocsi :)
    Bár tudod mit? Én mindkettőnek örülnék, sooo végül is mindegy.
    Óóó, de siess a folytatással!:DDDD
    Írd meg a régi gépeden a fejezetet!;)
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :]
      Háháá :D, tudod jól, hogy sose úgy van ahogy az szokott lenni. ;]
      Megpróbálok csinálni újat, de holnap kérdéses az új rész, most is telefonról írok... :/
      A régi gépem meg azért rossz, mert lassú és általánosan az apukám dolgozik rajta, de ha lehetőségem adódik, akkor hozom az új fejezetet. :]
      Köszönöm még egyszer :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  2. WWÁÁÁ ! *.*
    Dejóó! :) nagyon tetszett várom a folytatást! ;)
    xx Etti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett. :]
      És köszi! ;]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  3. Szió!

    Hát igen, Zoé helyzete cseppet sem könnyű. Mégis ki tudna csak úgy kapásból választani Louis és Harry közül? Oké, tudom, hogy vannak akiknek vannak favoritjaik, és ők simán döntenének, de én nem tartozom közéjük, hogy bizonyos szintig megértem a lányt. Azért csak bizonyos szintig, mert nos hát a valóság csúf játékának hála nekem ezen választás lehetősége nem kínálkozott fel :D Na, de ha már én nem, legalább Zoé legyen boldog, csak hát itt van mint mindig a szerelmi háromszögeknél a hátulütő: valaki mindenképpen szenved - legyen az karakter vagy olvasó - mindenkit egyszerre nem tehetsz boldoggá, de amíg így húzod az idegeinket ezzel a hol Lou, hol Harry-vel addig nem is baj, sőt én mint már szerintem korábban is említettem, kifejezetten szeretem!
    Örülök, hogy végre megtudtuk Zoé gátlásosságának okát, és hogy sikerült is valamennyire levetkőznie szégyellőségét. Furcsállom, hogy eddig bírta, hiszen lényegében együtt él a srácokkal, és ők meg most látták először bikiniben. De legalább ő már számtalanszor láthatta a többieket kevesebb ruhában ;) Imádtam a strandos jelenetet - meg persze Zoé "kiszökését" is - mikor a víz alatti Lou-s dolog volt, azt hittem, megcsókolja, és nem is tudom, hogy örültem volna-e vagy sem... talán amiatt, hogy a többi fiú is ott volt nem, de aztán a vége! Harry helyében én tuti ki akadtam volna, ha az aki nekem tetszik, azt mondja, hogy nem biztos, hogy én vagyok az egyetlen, aki tetszek neki. Én az a one and only akarnék lenni, de ha Harry-t nem zavarja, nekem oké. Csak kíváncsi vagyok, hogy mit fog szólni, hogy ha megtudja, hogy Lou az a bizonyos valaki. És a lezárás... Úristen, ezt érzitek a fejezeteim végénél? Nagy levegő, be-ki, be-ki, nyugi! De Jézusom, mit fog válaszolni Zoé???
    Aranyos volt, nagyon tetszett, és nagyon-nagyon várom a folytatást!

    Ölel, FantasyGirl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia FantasyGirl! :]
      Most nem tudom hirtelen, hogy mit is írjak. Kezdem azzal, hogy nagyon szépen köszönöm, nagyon jól esik. :]
      Aztán, egyetértek Veled, sajnos én se vagyok abban a helyzetben, hogy választhatnék, de jó is lenne! :D Szép álmok, szép remények... ;]
      Amúgy annyira jó olvasni, ahogy kifejted a véleményedet vagy tetszésedet, és ami a "húzás" dolgot illeti, az most lehet, hogy abbamarad és a fordulatok veszi át a szerepét, amit remélek ugyanúgy szeretettel fogtok olvasni. :]
      Még egyszer köszönöm, annyira hálás vagyok, hogy írsz nekem. :]
      Ja! és igen, ilyen érzés amikor a legfontosabb helyen vágod el a történeted végét, és egy hétig rághatom a körmöm az új részig várva. :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  4. Tyra.. édesistenem ez megint mennyire jó lett.:D esküszöm te kínzol ezekkel a Harry-s részekkel, így éjszaka nehéz írni valami értelmeset, de a képeket amiket beraksz is annyirajó nézni. Én nagyon türelmesen várom a folytatást és nagyon örülök, hogy még sok lesz.:D szóval megverem a laptopodat és hátha megjavul és gyors fejezet lesz.

    Ölel; Adri.:)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa :D
      Ó na nem akarlak én kínozni, nem szánt szándékom, de tényleg! :DD
      Örülök, hogy várod a folytatást, megpróbálom. Most is leültem a régi géphez de ha így haladok egy normális fejezetet 2nap alatt tudok csak megírni. :/ Ja és igen, ez az ütögetés dolgot hidd el, én is próbáltam, nem is egyszer már kínomba de csak rosszabb lett... :/ Na mindegy, ma elvittem egy "szakemberhez" és majd kiderül...
      Még egyszer köszönöm a kedves szavaidat. :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  5. Kedves Tyra,

    Hát én igaz, hogy új vagyok, de nagyon tetszik a történeted. Érdekesnek találom ezt a "szerelmi háromszöget"... És tök jó hogy végre meg tudtuk, hogy Zoé miért is ilyen szégyellős. Nos vissza térve Louis-Zoé-Harry háromszögre, mivel én Louis "fan" vagyok ezért gondolhatod, hogy kinek szurkolok.. ;)) Szóval így utolsó szó gyanánt HAJRÁÁÁ LOUIS! xd Nos remélem hamarosan hozod a következő részt! Már nagyon várom!! Nagyon jó íro vagy szóóvall.. ennyi lenne amit le akartam írni. Remélem, hogy nem felejtettem el semmit :DD

    Gabcsii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gabcsii :]
      Örülök, hogy valahogyan de végre megtaláltad a blogomat és elnyerte a tetszésedet. :]
      Harry-Zoé-Louis háromszöge(csak hogy akkor már én is így fogalmazzak, ahogyan Te) eléggé komplikált, szóval még semmi se végleges, mivel próbálom kiszámíthatatlanná írni a történéseket, ezáltal nem akarom, hogy a két "csapat" (vagyis Harry és Louis fanok) feladják a szurkolást a kedvenceik összejövetelét Zoéval.

      Szavakat sem tudok találni, ami most illene a mostani hangulatomhoz, miután olvastam a megjegyzésedet és annak azt a részét, hogy "Nagyon jó író vagy". Úristen :D Nagyon szépen köszönöm! Bár magamat nem tartom jónak, mégis annyira jó érzés kapott el, ezt látván.
      Az Új rész amúgy hosszú lesz, de nem tudom, hogy mikorra várható, mert mint már említettem is, a laptopom szervizben van... ://

      Még egyszer köszönöm, hogy kommenteltélt és hogy olvasod a blogom. :]

      Puszi, Tyra

      Törlés
    2. Értem én, hogy nem akarod azt, hogy bárki is "szenvedjen". És ez így tök izgalmas, hogy egyszer Harry, egyszer Louis! Ez nagyon tetszik, de tudod akkor is Louis a kedvencem :DDD Egyébként mindenki azt mondja magáról, hogy 'nem gondolja, hogy olyan jó író'. de nekem elhiheted, hogy jó vagy! Én nem sürgetlek azzal, hogy hozz részt! Akkor hozol amikor neked jó! De az igazat megvalva már nagyon várom! :DD

      Törlés
    3. Örülök, hogy ezáltal izgalmasabbá tettem Számodra/számotokra a történetet. :]
      Amúgy teljesen megértem, hogy miért a kedvenced Louis, bár én mindegyikőjüket kedvelem. :]
      És én tényleg komolyan gondolom, hogy nem vagyok jó, mert még igen csak távol állok az igazi tehetséges író/írónőktől akiket szívesen olvasok, de nagyon, nagyon jól esnek a szavaid és megjegyzéseid. :]
      Köszönöm, hogy nem sürgetsz, bár én ezt tenném a szerelővel, aki még mindig nem volt hajlandó életet lehelni a laptopomba... :/

      Köszönöm még egyszer, legkésőbb egy hét és új rész, de remélhetőleg nem sokára már hajlandó lesz megjavítani a gépemet és ezáltal hamarabb hozhatom Nektek a 28. fejezetet. ;]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  6. Sziia.!:DDD
    Tyra drága most jutott el a tudatomig, hogy ehhez a részhez én még nem is írtam kommit.. :|| Szégyenlem a fejem rendesen.. :S Drágaság ez a fejezet valami iszonyú cuki lett, és hm.. a fiúkról én is készítenék szívesen egy olyan képet... akár twitter nélkül is.. XD
    Jut eszembe... a szerelő mikor óhajtja visszaszolgáltatni a gépecskédet.? Csak mert már SZÜKSÉGEM VAN ARRA AZ ÚJ RÉSZRE! Elvonási tüneteim már jelentkeztek. Megismétlem önmagam. Megismétlem önmagam. Látod? Látod?
    SIETTESD A SZERELŐT! Ha nem jön be verd meg, vagy fenyegesd meg, hogy ÉN verem meg.. XD
    Mindannyian nagyon várjuk az újat és remélem és kívánom neked a legjobbakat:
    Puszi: Alexa L. Wozde xx ♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Alexa L. Wozde :]
      Ne szégyelld magad, miért is kéne? Hiszen nem kötelező a kommentelés. Viszont nagyon örülök, hogy azért csak nem hagytad szó nélkül ezt a fejezetet sem. :] Ami a képet illeti, hát igen... jó is lenne ha egyáltalán így sorakoznának fel előttem egyik napról a másikra, így félmeztelenül. ;]
      Ami a szerelőt illeti-> Apummal konkrétan mindennap sürgetem, de mindig csak azt mondja, hogy még dolgozik rajta... eltudom képzelni...
      Már néha azon vagyok, hogy elmegyek hozzá és elkérem a laptopomat és elviszem valahova, mert eléggé felhúzza az agyamat, hogy ennyit szerencsétlenkedik vele.

      Kérlek tarts ki :DD !!
      Azért remélem nem lesz nagy baj, mert akkor sajnálni fogom az egyik kedvenc rendszeres olvasómat és annak a véleményezésének hiányát. :]]
      Örülök, hogy azért nem "pártoltok" el a blogtól, pontosabban, hogy még mindig nem untátok meg az írásaimat. Azért próbálok így a szomszéd gépén, vagy a régi, -ismétlem nagyon régi- számítógépen "megalkotni" a 28. fejezetet, de lassan haladok és az egy hetes késés miatt eleve hosszú résznek szánom, szóval így a szokásosnál is tovább tart az elkészülése.
      Még egyszer nagyon köszönöm :]
      Puszi: Tyra

      Törlés
    2. Sziia !
      Mert miért pártolnánk el? Mivel mostanában az írók az elektronikus megosztást használják gyakran akadhatnak gondok, mint áramszünet, internet kimaradás, vagy - a te esetedben - elromlott a gép.(Igen készültem erre a beszédre és remélem megkapom majd vele az akármilyen díjat). Velem már leginkább az internet kimaradás fordult elő - két napig -, de abban az volt a jó, hogy rengeteg ihletet kaptam, így megszületett a történet további része. Remélem a géped már "jobban van" és te hamar boldogíthatsz majd minket az extra hosszú és - remélem - Harry&Zoé gazdag 28. résszel.
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
    3. Örülök, hogy így látod a dolgokat és remélem igazad van. :D
      És a 'legjobb beszéd' díj nyertese...tarararara... Alexa L. Wozde!!! *tapsvihar* :D Gratulálok ;]
      Sajnos a gépem még mindig csődben van, és ezen a héten 100% hogy nem lesz. A szerelő azt mondta, hogy "Nem olyan könnyű megjavítani a képernyőt, mint azt én hiszem, kisasszony..." Pff. Oké, elhiszem, hogy nem könnyű, de most komolyan?! Mit szerencsétlenkedik vele már lassan 3 hete?! Na mindegy, csak felhúzom magamat...

      A 28. fejezet meg hosszú lesz, jó hosszú :D és gazdag lesz Harry&Zoé és Zoé&Louis párosával, sőt még Nial-ről is több szó fog esni, mint általában szokott.
      Köszi a biztatást. :]
      UI.: Te is siess az új résszel, és írj hosszúakat, mert több kell! :DD
      Puszi, Tyra

      Törlés
  7. Juuuj de aranyos *-*. Most olvastam végig az egész blogot és imádom! :) Az egész történet, ahogy kitaláltad, egyszerűen fantasztikus! *-* Siess a kövivel! *-* Remélem minél hamarabb rendben lesz a géped. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :]
      Nagyon örülök, hogy rám illetve a blogomra találtál.
      Nem tudok mit írni a szavaidra. Köszönöm! Nagyon köszönöm. :] Igyekszem. :$
      Én is remélem, hogy megjavítják, de ha nem is lesz ez így hamar, akkor is ígérem, hogy hozok egy új fejezetet, ha szakad ha fagy. (vagy hogy szokták ezt mondani... :D)
      Puszi, Tyra

      Törlés
  8. Drága Tyra!

    Remélem a géped mihamarabb megjavítattod, mert cserébe az ajándékomért, szeretném már olvasni az új fejezetet! SZóval, meglepi nálam: http://iwant2belovedbyyou.blogspot.com/2012/03/thank-you.html

    Ölel, FantasyGirl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves FantasyGirl!
      Tátott szájjal néztem a monitort, amikor olvastam a nevemet a blogodon, miszerint megajándékoztál egy díjjal. Engem! :] Nagyon nagyon és nagyon köszönöm. :]
      Gépemről még mindig nincs hír, viszont akkor is hozok egy új részt! A héten... :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  9. Na szia újra. ^^
    Szörnyen sajnálom, hogy nem írtam, s hogy még e-mailben is lusta voltam kikészíteni Téged. :$
    DE, ezt a fejezetet, én 2x vagy 3x olvastam el. :DD Annyira nagyon jó, hogy az már fáj. *-* Kínzol komolyan mondom.. :ss
    És ahogy a többiek is írták előttem: IGYEKEZZEN A GÉPSZERELŐ, MERT HA NEM, BAJ LESZ.!!!
    Remélem, hogy hamar jön a 28. mert nagyon várom. :D
    Ui.: Meglepi vár nálam. :P
    Uui.: Annyira imádom ahogy írsz. Oké, ezt nem tudom, miért és hogy kapcsolódik az előbbihez, de egyszer csak kijött belőlem... XD
    Puszil nagyon nagy rajongód, (eddig is az voltam)
    Liraa *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaa. :]
      Ne sajnálkozz, én csak örülök, ha egyáltalán írsz nekem: legyen az itt, vagy emailba. :]
      Annyira örülök, hogy tetszett ez a fejezet. :] És nem akarlak kínozni, tényleg! :D
      Laptopom hogylétéről még mindig nincs hír, de akkor is hozok ezen a héten egy új részt, szóval... ;] nem kell sokat várni, viszont bocsánat a késésért.
      Ui.: Köszönöm a díjat! Nagyon, nagyon sokat jelent. :']
      Imádom a megjegyzéseidet(na meg a blogodat :D)
      Köszönöm még egyszer nagyon nagy "rajongóm" -de fura ezt írni :]]-.
      Puszi, Tyra

      Törlés
    2. Sziaa^^
      Komolyan mondom, vigyorogva olvastam az egész válaszod, úgy örültem neki. Hát még az oldalamon lévő hozzászólásodnak.!!*-*
      Örömmel hallom, hogy te is szereted őket, nem csak Alexa L. Wozde.^^ (óóhh.:$ köszönöm)
      Igazán nincsen mit. :) Nekem nem furi. :P
      Puszil,
      Liraa *-*

      Törlés
  10. Sziaa!
    Ma találtam rá a blogodra, és egyszerűen IMÁDOM!!!! Elolvastam az összes részt és kíváncsian várom a következőt! Nagyon érdekes ez a szerelmi háromszög és nagyon jól leírod a különböző helyzetek. Ami Harryt illeti nagyon aranyos meg minden, de valamiért van egy fura érzésem vele kapcsolatban. Azt érzem, mint ha csak játszana Zoéval. Nem tudom miért! Aztán ott van Louis, akit még igazából nem tudok hova tenni. Tetszik, hogy lassan rádöbben az érzéseire! Már csak azt kéne, hogy Zoé és Louis elmenjenek valahova kettesben, vagy csak beszélgessenek egy kicsit komolyabban. Tök jó lenne, ha a kapcsolatuk egy komolyabb szintre lépne, és nem csak az "őrült" Louis-ért rajonghatnánk, hanem megismerhetnénk egy komolyabb fiút is benne.
    Most valamilyért teljes válszélességgel Louis mellett állok, és neki drukkolok. De félreértés ne essék Harry-t is bírom!
    Szóval a lényeg az lenne, hogy örülnék egy kis Zoé-Louis kettősnek a következő részben!!
    Puszi:
    TheGirl

    U.i.: Bocsi, hogy ennyit szövegeltem! Ja, és siess a kövi fejezettel!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :]
      Örülök, hogy ide találtál. Annak meg főképp, hogy az idődet a történeteim elolvasására áldozod. Tényleg köszönöm. :]
      Örülök, hogy tetszik ez a szerelmi háromszög, hiszen Neked/Nektek akarok megfelelni. :]
      Amit a Harry véleményezéséről írtál, arra nem tudom most mit írni. :D Mármint nem rossz indulat miatt, hanem mert tényleg nem tudok mit reagálni erre. :D Viszont örülök, hogy Louis elnyerte tetszésedet, és a Louis-Zoé kettőséről is akkor írok pár sort: lesznek Zouis párossal való történések a 28. fejezetben. :]

      Ui.: Ne szabadkozz, én csak örülök, hogy írsz, ha meg hosszúakat, akkor meg főképp! :]
      Még egyszer nagyon köszönöm. :]
      Puszi, Tyra

      Törlés